موکت طرح سنگ فرش چیست و چه کاربردی دارد

موکت طرح سنگ فرش چیست و چه کاربردی دارد

موکت طرح سنگ فرش یکی از جذاب ترین طرح های موکت مسکونی یا اداری است و با ایجاد فضایی سه بعدی روی زمین، دکوراسیونی متفاوت ایجاد می کند. این کفپوش زیبا در دسته موکت های فانتزی قرار می گیرد و فضایی اسپرت و فانتزی به وجود می آورد.  معمولاً در فضاهایی مانند سالن پذیرایی از این موکت استفاده نمی شود. در صورتی که قصد خرید یک کفپوش متفاوت برای خانه یا محل کار خود را دارید، در این مطلب از زت موکت همراه ما باشید.

مزایای استفاده از موکت طرح سنگ فرش چیست؟

استفاده از موکت طرح سنگ فرش برای فضاهای داخلی می‌تواند مجموعه‌ای از مزایا و فواید متعدد را به همراه داشته باشد:

پرز دهی در موکت‌های با طرح سنگ فرش بسیار کمتر است، زیرا این موکت‌ها از الیاف BCF استفاده می‌کنند. این الیاف باعث می‌شوند که این نوع موکت‌ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش باشند، بنابراین به استحکام قابل توجهی برخوردارند. ویژگی دیگری که موکت‌های با طرح سنگ فرش را برتر از دیگر انواع می‌کند، این است که توانایی تابش چرک را دارند، که این موضوع منجر به کاهش نیاز به شست‌وشوی مکرر می‌شود.

استحکام بالا و بافت منظم در موکت‌های با طرح سنگ ریزه یا قلوه سنگ، امکان نظافت و تمیزکاری را بسیار آسان می‌کند. بدون توجه به اینکه آیا شما موکت با طرح سنگ دریایی را انتخاب کرده‌اید یا موکت با طرح سنگ مرمر، تکنولوژی تولید و طرح خاص این موکت‌ها باعث کاهش خطر گره خوردگی الیاف آنها می‌شود.

این نوع موکت‌ها برای استفاده در فضاهای با تردد بالا مانند هتل‌ها، مجتمع‌های مسکونی و منازل بسیار مناسب هستند. همچنین، تنوع بالای طرح‌ها و نقوش آنها امکان استفاده در هر نوع فضا و محیطی را فراهم می‌کند.

موکت طرح سنگ فرش

کاربرد موکت طرح سنگ فرش و بهترین فضا برای نصب آن

با توجه به طرح خاص و متفوت این موکت، بهتر است در فضاهای خیلی رسمی از آن استفاده نشود. بهترین فضا برای نصب موکت طرح سنگ فرش، راهرو، آشپزخانه، تراس، حیاط خلوت و فضاهای بیرونی است. اگر تراسی دارید که از آن برای نشستن و استراحت روزانه استفاده می کنید، پیشنهاد می شود از این کفپوش استفاده کنید. کاربرد دیگر این موکت جذاب، برای خانه های ویلایی و حیاط دار است، مثلاً می توانید پله های ورودی خانه را با این موکت بپوشانید. موکت هایی با طرح و نقش سنگ فرش، همخوانی زیادی با فضای بیرون دارند.

فروشگاه ها و مغازه ها یکی دیگر از محیط هایی است که می توان در آن از موکت طرح سنگ فرش استفاده کرد. با نصب این موکت، چیدمان متفاوتی در مغازه ایجاد می شود و این موضوع می تواند موجب جذب بیشتر مشتری و فروش بیشتر شود. همچنین در مکان هایی مانند باشگاه های ورزشی، کتاب فروشی ها، کتابخانه ها، ادارات و شرکت ها می توان از این موکت استفاده کرد.

موکت طرح سنگ فرش

معرفی انواع موکت با طرح سنگ فرش

انواع موکت طرح سنگ فرش، در طرح سنگ های ریز و درشت در بازار موجود هستند.  تنوع بالای طرح این موکت، به شما این امکان را می دهد تا در هر فضایی بتوانید از این موکت استفاده کنید. در ادامه به معرفی طرح های این موکت جذاب می پردازیم.

موکت طرح قلوه سنگ:

موکت با طرح قلوه سنگ یکی از گزینه‌های جذاب برای تزئین فضاهای داخلی است. این نوع موکت با طراحی متنوع و زیبا، ظاهری شیک و مدرن به فضا می‌بخشد. طرح قلوه سنگ بازتاب زیبایی و شکوه طبیعت را به داخل فضاها می‌آورد و احساس آرامش و راحتی را در محیط فراهم می‌کند. از جمله ویژگی‌های برجسته این نوع موکت می‌توان به مقاومت در برابر سایش و فرسایش، آسانی در نگهداری و تمیزکاری، و همچنین قابلیت تطبیق با انواع مختلف فضاها اشاره کرد.

موکت طرح قلوه سنگ

با انتخاب موکت طرح قلوه سنگ، می‌توانید فضایی زیبا، دوام‌دار و منحصر به فرد را برای خانه، اداره یا هر مکان دیگری ایجاد کنید. این نوع موکت همچنین از جنبه‌های مختلفی همچون عایقی صوتی و حرارتی نیز بهره‌مند است که باعث افزایش راحتی و کیفیت زندگی در فضاهای داخلی می‌شود.

موکت طرح قلوه سنگ، حس حضور در طبیعت را به شما القا می کند. رنگ سنگ ها، تم کلی این موکت را تعیین می کند و شما می توانید رنگ موکت را با توجه به تم رنگی محیط انتخاب کنید.

موکت طرح سنگ دریا:

یکی از مدل های پرفروش موکت طرح سنگ فرش، طرحی شبیه به شن و ماسه یا مرجان دریایی دارند. رنگ های موجود در این موکت، برای چیدمان دکوراسیون مدرن، بهترین انتخاب است. از این موکت می توانید برای فضای اتاق خواب، آشپزخانه و راهرو استفاده کنید.

موکت با طرح سنگ دریا یک گزینه زیبا و طبیعی برای تزئین فضاهای داخلی است. این نوع موکت با الهام از زیبایی و آرامش ساحل و اقیانوس، به فضاها جلوه‌ای آرام و دلنشین می‌بخشد. طرح سنگ دریا به داخل فضاها حسی از انسجام با طبیعت و ارتباط با عناصر طبیعی ایجاد می‌کند، که می‌تواند احساس آرامش و استراحت را به ساکنان و بازدیدکنندگان منتقل کند. از جمله مزایای این نوع موکت می‌توان به مقاومت در برابر سایش، سهولت در نگهداری و تمیزکاری، و همچنین طراحی زیبا و جذاب آن اشاره کرد.

موکت طرح سنگ دریا

با انتخاب موکت طرح سنگ دریا، می‌توانید فضایی با حالتی ارام و طبیعی را در داخل خانه، اداره یا هر نوع مکان دیگری ایجاد کنید. این نوع موکت همچنین به دلیل طرح و رنگ‌بندی زیبا و طبیعی خود، می‌تواند با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگاری داشته باشد و به جلوه‌ی منحصر به فردی به فضاها ببخشد.

موکت طرح سنگ ریزه:

موکت با طرح سنگ ریزه یک گزینه شیک و مدرن برای تزئین فضاهای داخلی است. این نوع موکت با طرحی که الهام گرفته از سنگ‌های کوچک و ریزه، به فضاها ظاهری زیبا و متفاوت می‌بخشد. طرح سنگ ریزه به داخل فضاها حسی از استقامت و پایداری می‌بخشد، در عین حال باعث جذابیت و تمیزی فضا می‌شود. این نوع موکت همچنین از جنبه‌های مختلفی از جمله مقاومت در برابر سایش، آسانی در نگهداری و تمیزکاری، و همچنین انتخابات طراحی متنوع برخوردار است.

موکت طرح سنگ فرش

با انتخاب موکت طرح سنگ ریزه، می‌توانید فضایی با طراحی مدرن و دلپذیر را در داخل خانه، اداره یا فضاهای تجاری دیگر ایجاد کنید. این نوع موکت با طرحی که از سنگ‌های کوچک و ریزه الهام گرفته، می‌تواند با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگاری داشته باشد و به فضاها جلوه‌ای منحصر به فرد و زیبا ببخشد.

این موکت با توجه به طرح و رنگ جذابی که دارد به راحتی با سایر المان های دکوراسیون ست می شود.

موکت طرح سنگ مرمر:

موکت با طرح سنگ مرمر یک گزینه شیک و الهام گرفته از زیبایی طبیعت برای تزئین فضاهای داخلی است. این نوع موکت با الهام از سنگ‌های مرمر، به فضاها ظاهری زیبا و لوکس می‌بخشد. طرح سنگ مرمر به داخل فضاها حسی از شیاطینه و زیبایی طبیعت را به همراه دارد و احساس رفاه و استراحت را به ساکنان و بازدیدکنندگان منتقل می‌کند. این نوع موکت همچنین از جنبه‌های مختلفی از جمله مقاومت در برابر سایش، آسانی در نگهداری و تمیزکاری، و همچنین انتخابات طراحی متنوع برخوردار است.

با انتخاب موکت با طرح سنگ مرمر، می‌توانید فضایی با ظاهری لوکس و خاص را در داخل خانه، اداره یا هر نوع مکان دیگری ایجاد کنید. طراحی با طرح سنگ مرمر می‌تواند با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگاری داشته باشد و به فضاها جلوه‌ای شیک و بی‌نظیر ببخشد.

موکت طرح سنگ مرمر

موکت هایی با طرح سنگ مرمر با دادن ظاهری شیک و جذاب به محیط، مناسب محیط های لوکس هستند. این موکت فرش با طرح سنگ مرمر سفید و مشکی، یکی از محبوب ترین انواع این موکت است و فروش بالایی دارد.

جمع بندی

جذابیت بی نظیر موکت های طرح سنگ فرش، موجب شده این کفپوش ها در اماکن زیادی قابل استفاده باشند. تنوع بالا در طرح و نقش این موکت به شما این امکان را می دهد تا در فضاهای اداری، تجاری، مسکونی از آن استفاده کنید. با توجه به این که در این موکت ها از الیاف BCF استفاده می شود، پرز دهی خیلی کمی دارند. همچنین چرک تاب بودن این موکت ها، موجب شده این موکت به شستشوی کمتری نیاز داشته باشد.

فروشگاه زت موکت با ارائه جدیدترین طرح های موکت، یکی از بهترین مراکز برای خرید موکت های فانتزی و شیک است. برای خرید انواع موکت اداری و مسکونی به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1