لیست قیمت موکت ساده ارزان ۱۴۰۳

لیست قیمت موکت ساده ارزان 1403

اگر به دنبال خرید یک کفپوش ارزان برای محیط کار یا خانه خود هستید، بهتر است استعلامی از قیمت موکت ساده ارزان به دست آورید. موکت های ساده، معمولاً به خاطر نداشتن طرح خاص، قیمت کمتری در مقایسه با موکت های طرح دار دارند. به طور کلی موکت ها از کفپوش های پر طرفدار هستند که هم در خانه و هم در فضاهای اداری کاربرد گسترده ای دارند. برای آشنایی با ویژگی های موکت های ساده با قیمت مناسب، در این مطلب از زت موکت همراه ما باشید.

عوامل موثر بر قیمت موکت ساده ارزان

ارزان بودن قیمت موکت ها ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. نکته قابل توجه در مورد قیمت موکت ها این است که همیشه ارازن بودن موکت، به خاطر کیفیت پایین آن نیست. در ادامه مهم ترین عوامل بر قیمت موکت ساده ارزان را بررسی می کنیم.

  • کوتاه بودن طول پرز موکت
  • پایین بودن تراکم طرح و نقش
  • عدم وجود ضمانتنامه
  • نداشتن ضخامت کافی
  • پروسه تولید موکت
  • معروف نبودن برند موکت

قیمت موکت ساده ارزان

موکت های ارزان قیمت چه ویژگی هایی دارند

قیمت موکت ساده ارزان ارتباط مستقیمی با  نوع متریالی که در تولید موکت استفاده می شود، دارد.  برای تولید موکت ها از متریال مختلفی استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای تولید موکت های ساده و ارزان معمولاً از الیاف مصنوعی مانند نایلون، پلی استر و پلی پروپلین استفاده می شود. این الیاف نسبت به الیاف طبیعی مثل ابریشم و پشم ارزان تر هستند و دوام کمتری دارند. در ادامه به سایر ویژگی های موکت های ساده ارزان اشاره می کنیم.

  • طرح و رنگ موکت، عامل موثر دیگر در قیمت موکت ساده ارزان است. موکت های ساده به خاطر تک رنگ بودن و نداشتن طرح و نقش، تولید راحت تری دارند و در نتیجه ارازن تر هستند. موکت های طرح دار و رنگی به خاطر استفاده از رنگ های متنوع و طرح های مختلف هزینه تولید بیشتری دارند.
  • موکت های ارزان قیمت در مقایسه با سایر موکت ها، تراکم و ضخامت کمتری دارند و ممکن است زودتر فرسوده شوند. به این ترتیب می توان گفت ضخامت موکت نقش قابل توجهی در قیمت موکت ساده ارزان دارد.
  • حجم تارهای موکت یکی از عوامل مهم در تشخیص کیفیت و عملکرد آن است. پایین بودن قیمت موکت های ساده ارزان به خاطر پایین بودن تراکم و حجم تارهای آن است.

برای خرید موکت تایل اداری خارجی به این نکات توجه کنید

موکت ارزان به چه کسانی توصیه میشود؟

لیست قیمت تقریبی موکت ساده ارزان در سال ۱۴۰۳ (خرداد):

توجه: قیمت موکت به عوامل مختلفی مانند جنس، تراکم، ضخامت، طرح و برند تولیدکننده بستگی دارد. قیمت های ارائه شده در این لیست فقط تقریبی هستند و ممکن است در فروشگاه های مختلف کمی متفاوت باشند.

نوع موکت قیمت تقریبی (هزار تومان)
موکت پشمی ساده ۵۰ تا ۱۲۰
موکت نمدی ساده ۳۰ تا ۸۰
موکت چاپی ساده ۴۰ تا ۱۰۰
موکت پرزبلند ساده ۶۰ تا ۱۵۰
موکت کبریتی ساده ۳۵ تا ۹۰

توجه: قیمت های فوق با بررسی کلی فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور براورد شده است و این قیمتها، قیمت موکت در زت کارپت نیست. برای کسب اطلاعات و استعلام قیمت موکت در زت کارپت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نکاتی برای خرید موکت ارزان

قیمت موکت ساده ارزان

برای خرید موکت مسکونی ارزان، یا خرید موکت اداری ابتدا به جنس و کیفیت مواد توجه کنید؛ معمولاً موکت‌های پلی‌پروپیلنی ارزان‌تر از نایلونی هستند. قبل از خرید، ابعاد دقیق فضا را اندازه‌گیری کرده و قیمت‌ها را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید، به تخفیف‌ها نیز توجه کنید. بررسی کنید که آیا محصول دارای گارانتی است و نظرات مشتریان را در مورد کیفیت و دوام موکت مطالعه کنید. رنگ‌های تیره را برای کمتر دیده شدن لکه‌ها ترجیح دهید و به نظرات کارشناسان فروشگاه‌ها مشورت کنید.

با رعایت این نکات می‌توانید موکتی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان پیدا کنید که نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

قیمت موکت اداری تایل | خرید جدیدترین طرح های ۲۰۲۴

جمع بندی

همان طور که مشاهده کردید، قیمت موکت ساده ارزان به عوامل مختلفی مانند کیفیت و طرح و رنگ آن دارد. موکت های ساده در هر فضایی قابل استفاده هستند و با همه دکوراسیون ها هماهنگ می شوند. موکت های ارزان معمولاً به خاطر نداشتن کیفیت بالا، در فضاهای کم رفت و آمد استفاده می شوند. تردد بالا روی موکت های ساده و ارازن موجب کثیف شدن سریع موکت و پوسیدگی آن می شود. پایین بودن قیمت موکت ممکن است فقط به خاطر طراحی و رنگ آن باشد و در بعضی مواقع کیفیت مواد آن با سایر موکت ها یکی است. پس همیشه ارزان بودن موکت دلیل کیفیت پایین آن نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت موکت ساده ارزان، از کارشناسان ما در زت موکت کمک بگیرید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1