قیمت موکت اداری تایل | خرید جدیدترین طرح های ۲۰۲۴

قیمت موکت اداری تایل | خرید جدیدترین طرح های 2024

قیمت موکت اداری تایل یا موکت مدولار ایرانی و خارجی یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در زمان خرید این کفپوش زیبا و کاربردی باید به آن توجه کنید. این روزها موکت های تایل به عنوان یکی از بهترین کفپوش های اداری، نظر بسیاری از طراحان داخلی را به خود جلب کرده اند. با نصب این موکت زیبا در فضای اداری، دکوراسیون داخلی دفتر کار شما جذابیت زیادی پیدا می کند. برای اطلاع از عوامل موثر در قیمت این کفپوش اداری شیک، در این مطلب از مجله زت موکت همراه ما باشید.

فاکتورهای مهم در قیمت موکت اداری تایل

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت موکت اداری تایل، برند تولید کننده موکت است. برندهای معتبر تولید کننده موکت های اداری تایل، به دلیل کیفیت بالای محصولات، قیمت بالاتری در مقایسه با برندهای شناخته نشده دارند. به طور کلی مهم ترین عوامل در تعیین قیمت موکت های تایل اداری شامل این موارد می شوند.

قیمت موکت اداری تایل

  • جنس و کیفیت موکت های تایل یکی از مهم ترین فاکتورها در قیمت این کفپوش است. موکت های تایل با کیفیت که از متریالی مانند پشم و نایلون تولید می شوند، نسبت به متریالی مانند پلی استر قیمت بیشتری دارند. موکت های تایل از جنس پشم و نایلون در برابر انواع لکه، دوام بیشتری دارند و در نتیجه قیمت آنها بالاتر است.
  • فاکتور مهم دیگر در تعیین قیمت موکت اداری تایل، وزن و ضخامت تایل های موکت است. موکت هایی با تایل ضخیم و سنگین، که تراکم بیشتری دارند و زیر پا بسیار راحت هستند، گران تر از موکت های کم تراکم هستند.
  • طرح و نقش موکت، مانند برند و کیفیت آن در قیمت موکت اداری تایل موثر است. موکت های تایل با طرح های سفارشی و الگوها و بافت های خاص، نسبت به موکت هایی با طرح ساده با قیمت بیشتری عرضه می شوند. در حقیقت برندهای مطرح موکت تایل با طرح های اختصاصی و جذاب قیمت گران تری دارند. همچنین موکت های تایل با رنگ های تیره در مقایسه با موکت های روشن تر، ارزان تر هستند.
  • متراژ فضایی که قرار است با کفپوش تایل پوشیده شود، در قیمت کل موکت موثر است. با توجه به این که فضاهای بیشتر به موکت بیشتری نیاز دارند، مسلماً قیمت موکت اداری تایل برای این فضاها بیشتر است.

موکت اداری تایل چیست | مزایا و کاربردها

مقایسه موکت تایل ایرانی و خارجی از نظر قیمت

قیمت موکت اداری تایل به غیر از مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، به کشور سازنده هم بستگی دارد. موکت های اداری تایل خارجی یکی از پرفروش ترین انواع موکت اداری هستند و با جذابیت خاصشان زیبایی را به شما هدیه می کنند. معمولاً موکت های خارجی تایل نسبت به نمونه های ایرانی، قیمت بالاتری دارند. در حال حاضر موکت های تایل ایرانی از بهترین متریال تولید می شوند و کیفیت بی نظیری دارند. انتخاب بین این دو نمونه موکت، بستگی به سلیقه شخصی و بودجه شما دارد. به طور موکت های تایل با کیفیت ایرانی و خارجی دارای این ویژگی ها هستند.

  • قابلیت تمیز کردن آسان
  • دارای مقاومت بالا در مکان های پر تردد
  • ضد الکرتریسیته ساکن
  • دارا بودن استانداردهای محیط زیست

کاتالوگ موکت های اداری

کاتالوگ موکت اداری 1
کاتالوگ موکت اداری 2
کاتالوگ موکت اداری 3
کاتالوگ موکت اداری 4

مزایا و معایب موکت اداری تایل

هر محصول بسته به نوع تولید و کیفیت آن، مزایا و معایب خاص خود را داراست که آگاهی از آنها به شما کمک می‌کند تا در فرآیند خرید تصمیم بهتری بگیرید. موکت اداری تایل نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ زیرا دارای مزایا و معایب خاص خود است. در ادامه، به بررسی بیشتر این موارد خواهیم پرداخت.

قیمت موکت اداری تایل

مزایای موکت اداری تایل

موکت اداری تایل دارای مزایای بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تعویض: یکی از مزایای اصلی موکت تایل، قابلیت تعویض تایل‌هاست. این ویژگی به ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر در طراحی فضاهای اداری کمک می‌کند و در صورت لطمه‌ی یا آسیب‌دیدگی یکی از تایل‌ها، امکان تعویض آن با تایل دیگری وجود دارد.
  • مقاومت و دوام: موکت اداری تایل از جنس مواد مقاومی مانند نایلون یا پلی‌پروپیلن تولید می‌شود که دارای دوام بالا و مقاومت در برابر ساییدگی و فشار است. این ویژگی باعث می‌شود که موکت تایل مناسب برای استفاده در محیط‌های با فعالیت‌های روزمره و شلوغ مانند فضاهای اداری باشد.
  • عایق صوتی و حرارتی: موکت تایل به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی عمل می‌کند و می‌تواند در کاهش نویز و ارتقاء کیفیت صوت در محیط‌های اداری مؤثر باشد. همچنین، این ویژگی باعث می‌شود که موکت تایل مناسب برای استفاده در ساختمان‌ها و فضاهایی با سیستم‌های گرمایش و سرمایش مرکزی باشد.

معایب موکت اداری تایل

معایب موکت اداری تایل عبارتند از:

  • قیمت بالاتر: نسبت به برخی دیگر از کفپوش ها، موکت اداری تایل ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، به خصوص اگر از مواد با کیفیت و برندهای معتبر استفاده شود.
  • مراقبت و نگهداری: موکت‌های اداری تایل به دلیل ساختار مخروطی خود، می‌توانند ذرات گرد و غبار و رطوبت را جذب کرده و باعث ایجاد محیطی مناسب برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها شوند. بنابراین، نیاز به مراقبت و تمیزکاری منظم برای حفظ بهداشت و کیفیت هوا دارند.
  • حساسیت به آب و رطوبت: موکت‌های اداری تایل ممکن است به طور نسبی حساس به آب و رطوبت باشند و در صورتی که با آب یا مایعات دیگر در تماس قرار بگیرند، ممکن است باعث لکه‌ها و شکستگی‌های ظاهری شوند.
  • خطر لغزش: به دلیل سطح شیب‌دار و صاف موکت‌های اداری تایل، ممکن است در برخی شرایط باعث لغزش و ایجاد خطرات برای افرادی که در آن نقاط حرکت می‌کنند، شوند.

قیمت موکت اداری تایل

تفاوت موکت رول با موکت تایل

تفاوت اصلی میان موکت رول و موکت تایل در نحوه ارائه و نصب آنها است. موکت رول به صورت رول‌های بزرگ با عرض استانداردی تولید می‌شود که بعد از خرید، به اندازه مورد نیاز برش داده و در فضا نصب می‌شود. این نوع موکت معمولاً با قیمت مناسب‌تری در دسترس است و نصب آن نیز به راحتی قابل انجام است.

از سوی دیگر، موکت تایل به صورت تایل‌های مربع یا مستطیل کوچک ساخته می‌شود که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. این تایل‌ها معمولاً با ابعاد استانداردی مانند ۵۰ × ۵۰ سانتی‌متر یا ۶۰ × ۶۰ سانتی‌متر عرضه می‌شوند و می‌توانند با ترکیب و ترتیب مختلف در فضاهای اداری نصب شوند، این امکان را فراهم می‌کند تا طرح‌ها و الگوهای مختلفی را در کف فضا ایجاد کرد.

راهنمای انتخاب و خرید موکت تایل اداری

رنگ بندی موکت تایل

رنگ بندی موکت تایل به عنوان یکی از جنبه‌های مهم در طراحی داخلی فضاها اهمیت زیادی دارد. موکت‌های تایل در بازار با تنوع بسیار زیادی از رنگ‌ها عرضه می‌شوند که شامل رنگ‌های زنده و روشن تا رنگ‌های ملایم و مات می‌شود. این تنوع در رنگ بندی امکان انتخاب گزینه‌ای مناسب برای هر نوع دکوراسیون و سلیقه‌ای را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، ترکیب رنگ‌های مختلف تایل‌ها به شکل الگوهای مختلفی مانند خطوط، موزاییک و یا الگوهای هندسی، به طراحی زیبا و جذاب در فضاهای اداری کمک می‌کند. در نتیجه، انتخاب رنگ بندی مناسب موکت تایل می‌تواند به ایجاد یک احساس تازگی، روحیه و انرژی در محیط کاری کمک کند.

جمع بندی

در زمان خرید موکت تایل اداری، حتماً به گارانتی و خدمات پس از فروش موکت توجه کنید. درست است که قیمت موکت اداری تایل با گارانتی بیشتر از نمونه های بدون گارنتی است، ولی بهتر است موکتی با گارنتی انتخاب کنید. همچنین در زمان خرید این کفپوش باید هزینه مواردی مانند نصب را هم در نظر داشته باشید.

برای خرید انواع موکت های اداری تایل با قیمتی عالی و کیفیتی بی نظیر به فروشگاه زت موکت مراجعه کنید.

موکت خارجی بهتر است یا موکت ایرانی ؟

موکت اداری | موکت تایل اداری

خرید انواع موکت تایل و موکت اداری با برترین کیفیت از برندهای مطرح جهان

تلفن مشاوره و خرید: ۱۴ ۶۰ ۶۳ ۲۲ ۰۲۱

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1