راهنمای انتخاب و خرید موکت تایل اداری

راهنمای انتخاب و خرید موکت تایل اداری

بعد از خرید موکت تایل اداری، نصب موکت در کمترین زمان و به راحتی صورت می گیرد. موکت های تایل با توجه به داشتن مزیت های زیاد، یکی از پرفروش ترین کفپوش های اداری محسوب می شوند. در این مطلب از زت موکت قصد داریم به طور کامل در مورد ویژگی های موکت تایل صحبت کنیم. پس تا انتهای این مطلب وبلاگ زت کارپت همراه ما باشید تا با شناخت کامل این کفپوش، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

موکت تایل اداری چیست؟

موکت تایل اداری نوعی کفپوش است که به صورت تایل‌های جداگانه تولید می‌شود و برای استفاده در فضاهای اداری و تجاری طراحی شده است. این تایل‌ها عمدتاً از مواد مقاوم و متناسب با استانداردهای اداری ساخته می‌شوند و از لایه‌های مختلفی از جمله پارچه، پلی‌پروپیلن، و فیبرگلاس تشکیل شده‌اند. موکت تایل اداری به دلیل طراحی چندتایله، قابلیت جابجایی و تعویض سریع و آسان دارد و به این ترتیب، در صورت آسیب یا لکه‌بندی در یک تایل، امکان تعویض آن بدون نیاز به تعویض کل فرش فراهم می‌شود.

مزایا و کاربرد موکت تایل اداری

خرید موکت تایل اداری

استفاده از موکت تایل اداری در فضاهای اداری بسیاری مزایا را به همراه دارد. اولاً، طراحی تایل‌های جداگانه این امکان را می‌دهد که در صورت آسیب به یک تایل، فقط آن بخش تعویض شود و نیازی به تعویض کل محیط نباشد. همچنین، این نوع فرش به عنوان یک عایق صوتی عالی عمل کرده و نویزهای محیط را کاهش می‌دهد.

با توجه به مواد مقاومی که در ساخت موکت تایل اداری به کار رفته است، آنها نسبت به فشارهای پیاده‌روی مکرر و حرکات مبتنی بر چرخش کرسی‌های اداری بسیار مقاوم و دارای عمر طولانی هستند. همچنین، طراحی زیبا و متنوع موکت تایل اداری به ارتقاء ظاهر و استایل فضاهای کاری کمک می‌کند. به عبارت دیگر، این نوع فرش با ترکیب کاربری و زیبایی، علاوه بر افزایش راحتی کارکنان، به طراحی داخلی و آرایش فضاهای اداری نیز افزوده می‌شود.

فاکتورهای مهم در خرید موکت تایل

موکت های اداری تایل، نسل جدیدی از کفپوش های اداری هستند که به صورت تایل های جداگانه در ابعاد گوناگون تولید می شوند. این تایل ها به شکل مربع یا اشکال دیگر هستند و با توجه به طرح مورد نظر می توان آنها را در کنار هم نصب کرد. در ادامه به مهم ترین نکات در خرید موکت تایل اداری اشاره می کنیم.

خرید موکت تایل اداری

  • طرح و ابعاد موکت تایل را باید با توجه به متراژ فضایی که قرار است موکت آنجا نصب شود، انتخاب کنید. برای محیط های اداری کوچک، برای جلوگیری از شلوغی محیط، باید طرح هایی با تنوع رنگی کمتر انتخاب کنید.
  • در هنگام خرید موکت تایل اداری به جنس الیاف موکت توجه کنید. چون هر کدام از متریالی که برای تولید موکت استفاده می شوند، ویژگی های خاص خود را دارند. برای ساخت موکت ها از موادی همچون نایلون، پنبه، آکریلیک و پلی استر استفاده می شود. به این ترتیب جنس موکت اداری باید با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین میزان تردد در محیط اداری انتخاب شود.
  • انتخاب رنگ مناسب، یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید موکت تایل اداری است. برای محیط های اداری پر تردد، تا حد امکان موکت تایل روشن نخرید؛ چون خیلی سریع کثیف می شوند.

مزیت های خرید موکت تایل اداری

با توجه به جنس به کار رفته در موکت های تایل، خرید موکت تایل اداری برای مکان های پر رفت و آمد مزیت های زیادی دارد.

  • برای تولید موکت تایل اداری از الیاف مصنوعی که مقاومت بالایی در برابر سایش دارند، استفاده می شود. به این ترتیب این موکت ها بهترین انتخاب برای محیط های تجاری و اداری پر رفت و آمد هستند. با توجه به کیفیت بالای موکت های تایل و عدم تغییر شکل ظاهری آنها، تا مدت ها می توان از آنها استفاده کرد.
  • از دیگر مزیت های خرید موکت تایل اداری، می توان به نصب و جا به جایی راحت آنها اشاره کرد. در صورت خراب شدن یکی از تایل ها، می توان به راحتی تایل دیگری جایگزین آن کرد.
  • موکت های اداری تایل، در طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها در بازار موجود هستند. به این ترتیب می توانید به راحتی موکتی مطابق با سلیقه و طراحی داخلی محیط اداری خود انتخاب کنید.
  • با خرید موکت تایل اداری می توانید عایق صوتی و حرارتی مناسبی در محیط اداری ایجاد کنید. موکت های تایل به خاطر داشتن ساختار چند لایه، نقش مهمی در بهبود اکوستیک و ایزولاسیون حرارتی محیط دارند.

خرید موکت تایل اداری

موکت تایل اداری از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه ، سفارش و خرید موکت تایل اداری با کیفیت و متنوع، بهترین گزینه انتخاب یک فروشگاه معتبر و متخصص در زمینه پوشش‌های زیرپایی است. یکی از پیشنهادات برتر در این زمینه، مجموعه “زت کارپت” می‌باشد. زت کارپت به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید و عرضه انواع پوشش‌های زیرپایی، از جمله موکت تایل اداری، با سابقه و تجربه قابل توجه خود، به مشتریان خود محصولات با کیفیت و خدمات ممتاز ارائه می‌دهد.

زت کارپت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، توانسته است محصولاتی را با طراحی‌های مدرن و متنوع تولید کند. این مجموعه علاوه بر ارائه موکت تایل اداری با قابلیت‌های جابجایی و تعویض آسان، به مشتریان خود خدمات مشاوره تخصصی نیز ارائه می‌دهد. با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، زت کارپت توانسته است گستره وسیعی از محصولات خود را با قیمت‌های رقابتی ارائه دهد. به طور کلی، زت کارپت به عنوان یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد، گزینه ایده‌آلی برای تهیه موکت تایل اداری با کیفیت و استاندارد می‌باشد.

جمع بندی

موکت های اداری تایل با توجه به شکل ظاهری متفاوتی که دارند، نمایی خاص و زیبا در محیط اداری ایجاد می کنند. این موکت ها را می توان به روش های مختلفی در کنار هم نصب کرد. مثلاً می توان از ترکیب دو یا چند رنگ در کنار هم استفاده کرد. همچنین می توان تایل های رنگی ساده را در کنار تایل های طرح دار نصب کرد. قیمت خرید موکت تایل اداری به مواردی همچون ضخامت و وزن موکت و جنس مواد اولیه آن بستگی دارد.

فروشگاه زت کارپت یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع موکت اداری و خانگی است. جدیدترین و شیک ترین موکت های اداری را می توانید از این فروشگاه تهیه کنید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1