معروف ترین برند های تولید موکت در جهان

موکت امروزه به یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. در این میان موکت خارجی معمولا تفاوت زیادی با برندهای داخلی دارد. به نحوی که اکثر مصرف کنندگان برند خارجی تولید موکت را به برندهای ایرانی ترجیح می دهند. چرا که هم کیفیت بهتری داشته و هم ماندگاری آن بالاتر خواهد بود.

با این حال ، قیمت برند خارجی موکت معمولا بیشتر از نمونه های داخلی است که البته با توجه به کارایی که دارد، به نظر می رسد ارزش صرف هزینه بیشتر را خواهد داشت. انواع مختلفی از موکت خارجی در بازار ایران وجود دارد که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. به نحوی که ممکن است کیفیت برخی از آنها از دیگری بهتر باشد. اگرچه معمولا کیفیت و ماندگاری اکثر آنها از برندهای ایرانی بهتر است.

برای بسیاری محل سوال است که بهترین موکت خارجی متعلق به کدام برند است. نمی توان در این خصوص به صورت صفر و صدی نظر داد. اما می توان برخی پارامترها را در نظر گرفت. ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا به ضمن معرفی برندهای مختلف از موکت خارجی ، به بیان ویژگی های آنها و همچنین مقایسه آنها با یکدیگر بپردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی و مقایسه برند های خارجی تولید موکت

برندهای مختلفی از موکت های خارجی در جهان وجود دارد. هر چند که ممکن است تمامی این برندها در بازار ایران وجود نداشته باشند و به راحتی یافت نشوند. اما ما در ادامه به گزینه هایی اشاره می کنیم که بیشترین حضور را در بازار ایران دارند.

معرفی موکت لونا

کشور بلژیک یکی از کشورهای پیش رو در صنعت تولید موکت است. به نحوی که موکت های تولیدی این کشور در بسیاری از نقاط جهان شناخته شده است. در ایران نیز برند خارجی تولید موکت بلژیکی معروف بوده و بسیاری به دنبال خرید آن هستند.

موکت لونا ( Luna ) یکی از موکت های بلژیکی موجود در بازار ایران بوده که نام کامل آن District Luna است. این موکت به برند متروپل یا Metropole کشور بلژیک است. موکت مذکور یکی از مهم ترین موکت های موجود در بازار بوده که اکثر مشتریان از کیفیت و ماندگاری آن بسیار راضی هستند.

مطلب مرتبط  نخ اکریلیک چه ویژگی هایی دارد؟

موکت لونا در اندازه ها و ابعاد بسیار متنوعی به بازار عرضه می شود و دست مشتریان را برای انتخاب یک مدل لاکچری بسیار باز گذاشته است. با این حال ، این مدل از موکت بیشتر به صورت چهارخانه و با رنگ های خاکستری و همچنین رنگ طوسی است. هر چند که مدل ها و رنگ های دیگری نیز از موکت لونا در بازار وجود دارد.

این موکت علاوه بر محیط منازل در محیط های اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از ویژگی های مثبت آن است. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که در میان برندهای تولید موکت خارجی ، موکت لونا معمولا قیمت بیشتری دارد.

برند موکت لونا ؛ تولید کشور بلژیک | شرکت زت کارپت

معرفی موکت هالمارک

یکی دیگر از موکت های بلژیکی موجود در بازار که مشتریان زیادی نیز دارد، موکت هالمارک یا hallmark است. این موکت خارجی بی شباهت به هموطن دیگر خود نیست. با این حال ، تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. معمولا طرح های هالمارک ساده تر و البته لطیف تر هستند.

موکت مذکور تولید برند بلژیکی my family بوده که یکی از برندهای معروف تولید موکت است. این موکن نیز در رنگ ها و ابعاد مختلف به بازار عرضه می شود. رنگ های قهوه ای ، طوسی و بنفش از مهم ترین رنگ های این موکت خارجی هستند که طرفداران خاص خود را دارد.

از مهم ترین ویژگی موکت هالمارک می توان به زیبایی و همچنین لطیف بودن آن اشاره کرد. بنابراین در برخی محیط ها نظیر منازل و خانه ها بسیار از آن استفاده می کنند. زیبایی و لطافت این موکت باعث شده تا بسیاری از مشتریان از آن به عنوان موکت اتاق خواب کودک یا نوجوان نیز استفاده کنند. چرا که علاوه بر زیبایی و طراحی جذاب ، لطافت بالایی نیز دارد.

برند بلژیکی تولید موکت هالمارک | شرکت زت کارپت

معرفی موکت سولاریس

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین برند موکت خارجی اشاره کنیم، می توانیم برند سولاریس یا Solarise را نام ببریم. این موکت به نوعی برادر موکت بلژیکی دیگر یعنی هالمارک است. چرا که هر دو آنها یک سازنده واحد دارند که این موضوع نشان از معروفیت برند مذکور دارد.

مطلب مرتبط  آشنایی با 12 استاندارد موکت

یکی از ویژگی های این برند خارجی تولید موکت را می توان تنوع در رنگ های مختلف آن دانست. به نحوی که هم دارای مدل های گوناگون بوده و هم اینکه تنوع رنگ بالایی را در اختیار مشتری قرار می دهد. این مساله باعث می شود تا مشتریان با دست بازتر و بنابر علاقه خود دست به انتخاب بزنند.

به عنوان مثال ، شما می توانید برای موکت اتاق خواب کودک و نوجوان خود از رنگ های روشن و غیررسمی استفاده کنید یا آنکه از رنگ های رسمی تر در محیط های اداری و تجاری به کار ببرید.

از مهم ترین رنگ های این بهترین موکت خارجی می توان به بنفش ، خاکستری نسکافه ای ، قرمز ، قهوه ای ، کرم ، سبز ، سفید ، طوسی و برخی رنگ های دیگر اشاره کرد. هر کدام از این رنگ ها را می توان در محیط مخصوص خود به کار برد که البته به هنگام خرید حتما باید به رنگی دقت کنید که بیشترین تطابق را به محیط دکوراسیون داخلی محیط کار یا منزل شما داشته باشد.

برند موکت سولاریس | شرکت زت کارپت

معرفی موکت تایل

موکت تایل را می توان یکی دیگر از بهترین موکت خارجی دانست که در بازار ایران معمولا طرفداران بیشتری نسبت به گزینه های پیشین دارد. این موکت در اصل ساخت کشور فرانسه و محصول Tecsom است. این برند را می توان یکی از بهترین برندهای تولید موکت خارجی در میان برندهای دیگر دانست و مدل های دیگری نیز به بازار عرضه کرده است.

با این حال ، موکت تایل معمولا در ایران نیز تولید می شود. به گونه ای که شما می توانید نمونه های ایرانی و خارجی آن را در بازار مشاهده کنید که البته نمونه های خارجی آن قیمت به مراتب بالاتری دارند. از مهم ترین ویژگی های موکت تایل می توان به دوام و ماندگاری بالای آن اشاره کرد.

مطلب مرتبط  معرفی بهترین برند های تولید کننده موکت هتلی

ماندگاری بالای موکت تایل باعث شده تا از این موکت بیشتر در محیط های بسیار پررفت وآمد استفاده شود. از جمله این محیط ها می توان به فروشگاه ها ، مراکز تجاری ، مراکز اداری و مواردی از این قبیل اشاره کرد. رفت وآمد و عبور و مرور زیاد بر روی موکت تایل معمولا تاثیری بر روی افت کیفیت آن نداشته و با یک نظافت ساده می توان دوباره از آن استفاده کرد.

موکت تایل ؛ یکی از بهترین موکت های خارجی بازار ایران | شرکت زت کارپت

معرفی موکت سیزال

اگر بخواهیم به یک برند خارجی تولید موکت دیگر اشاره کنیم، می توانیم برند سیزال یا همان Sisal را نام برد. این موکت ساخت کشور آلمان بوده و توسط شرکت سیزال تولید و به بازار کشورهای مختلف عرضه می شود. این موکت در بسیاری از کشورهای جهان دارای نمایندگی رسمی بوده که در ایران نیز نمایندگی دارد.

موکت سیزال نیز یکی دیگر برندهای معروف موجود در بازار بوده که دلایل زیادی برای انتخاب آن وجود دارد. این موکت علاوه بر زیبایی و لطافت ، دارای ویژگی های دیگری نظیر خاصیت ضدالکتریسیته ساکن و عایق صدا است. از این موکت می توان در انواع و اقسام محیط های مختلف نظیر منازل ، محیط های اداری ، محیط های تجاری ، هتل ها ، رستوران ها و مواردی از این قبیل استفاده کرد.

موکت سیزال نیز در اندازه ها ، رنگ ها و همچنین طرح های مختلفی به بازار عرضه شده و دست مشتری برای انتخاب یکی از آنها بسیار باز خواهد بود.

برند آلمانی موکت سیزال | شرکت زت کارپت

جمع بندی

در این مطلب به چندین برند خارجی تولید موکت اشاره کردیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. با این حال نمونه های دیگری نیز نظیر برند بوگاتی در بازار وجود دارد که آنها نیز در کنار موارد فوق از بهترین موکت های خارجی موجود در بازار هستند. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص دارید، مقاله راهنمای خرید موکت می‌تواند راهگشای خوبی برایتان باشد. با این وجود ، در خرید موکت خارجی بهتر است از یک کارشناس خبره حتما مشورت گرفته و قیمت آن را نیز در نظر بگیرید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1