۱۰ مورد از سوالات مهمی که در خرید کفپوش اداری و تجاری باید از خود بپرسید

سوالات مهم در خرید کفپوش اداری | زت کارپت

با بررسی نکات مهم در خرید کفپوش اداری با شما همراه هستیم. با توجه به اینکه خرید این کفپوش‌ها تبدیل به یک چالش بزرگ برای کاربران شده از این رو لازم دانستیم تا رایج‌ترین این چالش‌ها را در قالب پرسش و پاسخ با شما در میان بگذاریم. این پرسش‌ها و پاسخ‌ها در نهایت می‌تواند اطلاعات لازم برای یک خرید ایده آل را در دسترس شما قرار داده تا در نهایت کیفیت بهتری از این نظر برای شما رقم بزند.

سوالات مهم در هنگام خربد کفپوش تجاری

در ادامه به بررسی ۱۰ مورد از مهم ترین سوالات این حوزه که باید از خود بپرسید خواهیم پرداخت؛

۱. برای خرید کفپوش اداری چه مقدار بودجه نیاز خواهیم داشت؟

یکی از سوالات مهم در خرید کفپوش اداری تعیین بودجه مورد نیاز است. هزینه و بودجه مورد نیاز برای خرید موکت اداری و تجاری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. با شناخت مولفه‌ های تاثیرگذار روی قیمت موکت تجاری و همچنین شناخت نحوه تخمین قیمت موکت پروژه اداری نیز می‌تواند شما را در این امر یاری نماید. مواردی مانند جنس موکت، طرح مورد نظر برای شرکت، نوع فیبرهای به کار گرفته شده برای تولید موکت، شرایط نصب و مواد مورد نیاز برای آن و همچنین کیفیت موکت اصلی‌ترین مولفه‌هایی هستند که روی قیمت این کفپوش‌ها تاثیر خواهد داشت. با توجه به این موارد می‌توانید بودجه مورد نیاز برای خرید این محصول را تخمین بزنید.

بودجه مورد نیاز برای کفپوش اداری | زت کارپت

۲. چه نوع کفپوشی برای پروژه تجاری ما بهترین گزینه است؟

یکی از نکات مهم در خرید کفپوش تجاری انتخاب نوع و جنس مورد نیاز برای آن است. انتخاب نوع کفپوش نیز مانند بودجه به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال از موکت‌های بسیار متنوعی می‌توان به عنوان کفپوش در مراکز اداری و تجاری استفاده کرد. برای این منظور باید شرایط لازم برای کفپوش محیط تجاری را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ممکن است در برخی از مراکز نیاز باشد تا دوام کفپوش در برابر ضربه بیشتر باشد یا نیاز به استفاده از کفپوش‌هایی با قدرت ضربه گیری بیشتری لازم باشد. در نهایت با جمیع این شرایط می‌توانید بهترین گزینه را برای کفپوش محیط اداری و تجاری مد نظر خود انتخاب کنید.

مطلب مرتبط  انتخاب موکت مناسب برای اتاق کودک

۳. زمان لازم برای نصب کفپوش چقدر است؟

همچنین از سوالات مهم در خرید کفپوش اداری می‌توان به زمان لازم برای نصب و راه اندازی کفپوش اشاره کرد. برای اینکه یک برنامه‌ریزی دقیق برای این منظور داشته باشید، لازم است تا مراحل نصب کفپوش‌های مناسب برای محیط اداری و تجاری خود را بررسی کنید. نصب و استفاده از کفپوش‌ها مراحل مختلفی دارند. قبل از نصب نیاز است تا بسترسازی لازم صورت پذیرد و بعد از نصب نیز احتمالا برای تهویه و آماده‌سازی نهایی زمانی نیاز خواهد بود.

۴. آیا نیاز به طراحی اختصاصی برای کفپوش محیط تجاری خود دارید؟

از دیگر نکات مهم در خرید کفپوش تجاری انتخاب طرح اختصاصی یا انتخاب از میان طرح‌های استاندارد یا اصطلاحا آماده است. این موضوع یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در زمینه انتخاب انواع کفپوش اداری است. انتخاب طراحی اختصاصی برای کفپوش نیاز به تخصص در زمینه طراحی، دکوراسیون داخلی، کف‌شناسی و شناخت انواع موکت دارد. چنین فرآیندی می‌تواند تبدیل به یک ابزار بسیار عالی برای برند‌سازی برای هر شرکت تجاری شده و لول کاری بالاتری را برای آن رقم بزند. هر چند این طراحی اندکی هزینه‌های شما را در تهیه کفپوش مناسب بالاتر می‌برد، اما چندین برابر این هزینه در شرایط کاری بازخورد خواهد داشت.

توصیه می‌کنیم که حتما در این باره با مراکز تخصصی ارائه دهنده خدمات طراحی تخصصی کفپوش محیط تجاری مشورت کرده و در نهایت بهترین شرایط را برای کسب و کار خود فراهم آورید. هر چند مراکز بسیار کمی مانند زت چنین تخصص و تجربه‌ای دارند، اما با این حال اقدام فوق العاده‌ای از جانب شما برای تهیه کفپوش محیط تجاری یا اداری خواهد بود.

مشاوره خرید کفپوش اداری | زت کارپت

۵. چه استانداردهایی برای موکت محیط اداری یا تجاری لازم است؟

همچنین از نکات مهم در خرید کفپوش تجاری و اداری می‌توان به دقت به استانداردهای لازم برای این محصول اشاره کرد. استانداردهای مختلفی برای تولید موکت‌های مورد استفاده به عنوان کفپوش وجود دارد. به عنوان مثال در محیط‌هایی با ترافیک بسیار زیاد مانند بیمارستان‌ها بایستی سراغ کفپوش‌هایی با قدرت ضربه گیری بیشتر برویم.

مطلب مرتبط  ویژگی های موکت اتاق خواب چیست

در محیط‌هایی که نیاز به استفاده ویلچر است، لازم است تا کفپوش انتخاب شده حتما مقاومت کششی خوبی داشته باشد. جنس‌های مختلف کفپوش‌ها در میزان جذب و دفع آلودگی‌ها شرایط متفاوتی دارند که باید در نظر گرفته شود. دقت به این استانداردها نیز برای خرید کفپوش محیط اداری از جمله نکات بسیار مهمی است که باید در یک بررسی کامل و جامع به آنها دقت شود.

۶. آیا نیاز به استفاده از کفپوش آکوستیک داریم؟

همچنین از دیگر نکات مهم در خرید کفپوش اداری توجه به شرایطی مانند آکوستیک بودن آنها است. کفپوش‌های آکوستیک مانع از پخش صدا در محیط شده و به همین دلیل آرامش بیشتری را در محیط تجاری ایجاد می‌نمایند. در صورتی که در محیط‌هایی با رفت و آمد خیلی زیاد فعالیت دارید، ممکن است نیاز به استفاده از چنین کفپوش‌هایی پیدا کنید.

کفپوش آکوستیک | زت کارپت

۷. آیا تابش نور مستقیم خورشید مشکل ساز خواهد شد؟

همچنین از دیگر نکات مهم در خرید کفپوش اداری می‌توان به تاثیر تابش مستقیم نور خورشید به این کفپوش‌ها اشاره کرد. بسیاری از کفپوش‌ها در برابر تابش نور مستقیم خورشید حساس بوده و این موضوع در دراز مدت باعث از بین رفتن بافت آنها می‌گردد. به همین دلیل نیاز است تا تمهیدات لازم برای این منظور را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال می‌توانید از برچسب‌های uv بر روی شیشه‌های پنجره‌ها استفاده کنید. همچنین این موضوع می‌تواند در رنگ انتخابی برای کفپوش نیز تاثیر داشته باشد. بیشتر باید به دنبال کفپوش‌هایی با رنگ‌های روشن باشید تا زیر نور خورشید تفاوت رنگی فاحشی میان‌بخش های مختلف موکت در محیط تجاری شما ایجاد نشود.

۸. آیا حفاظت از محیط زیست از جمله خواسته‌های اصلی شما است؟

از میان سوالات مهم در خرید کفپوش اداری بررسی شرایط حفاظت از محیط زیست نیز اهمیت خاص خود را دارد. بسیاری از کاربران اطلاعات کافی در این باره نداشته و خیلی هم به آن توجه ندارند. در این شرایط فروشنده‌های آگاه بایستی با ارائه نکات لازم، شناخت کافی نسبت به کفپوش‌های سازگار با محیط زیست را در میان خریداران ایجاد نماید. استفاده از این نوع کفپوش‌ها در سطح گسترده می‌تواند محیط زیست بهتری در کره زمین برای ما رقم بزند.

مطلب مرتبط  مولفه ‌های تاثیرگذار بر قیمت موکت تجاری

۹. کفپوش‌های کاشی فرش برای شما مناسب هستند یا موکت‌های رول ؟

یکی از نکات مهم در خرید کفپوش اداری انتخاب میان دو موضوع مهم است. اینکه از موکت‌هایی استفاده کنیم که تمام کف محیط اداری یا تجاری را بپوشاند یا اینکه سراغ موکت‌هایی برویم که به صورت جزیره تنها بخشی از محیط اداری را در بر می‌گیرند. این انتخاب نیز نیاز به یک طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی دارد که می‌بایست با کمک متخصصین صورت پذیرد. در غیر این صورت این انتخاب ممکن است اشتباه از آب در آمده و شرایط مناسبی برای شما ایجاد نکند.

اگر علاقمندید تا در مورد این نوع موکت بیشتر بدانید ما در مطلب موکت رول چیست ، به توضیح این موضوع پرداخته ایم.

۱۰- بهترین رنگ برای کفپوش اداری یا تجاری چیست؟

همچنین از سوالات مهم در خرید کفپوش اداری بایستی به انتخاب رنگ نیز اشاره کنیم. تشخیص رنگ مناسب برای محیط اداری یا تجاری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مشورت با افراد متخصص در این زمینه نیز لازم خواهد بود. از نوع فرش یا موکت در نظر گرفته شده برای خرید گرفته تا مواردی مانند رنگ برند می‌توانند در این انتخاب تاثیر داشته باشند. انتخاب رنگ‌های هیجان انگیز نیز از جمله انتخاب‌هایی است که می‌تواند شرایط متفاوتی برای شما رقم بزند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله افزایش بهره وری محیط اداری با رنگ را مطالعه نمایید.

انتخاب رنگ کفپوش اداری | زت کارپت

سخن پایانی

پس در انتخاب انواع کفپوش اداری بهتر است با عجله تصمیم نگیرید و با افرادی که در این زمینه متخصص هستند مشورت کنید و نکات مهم در خرید کفپوش اداری که در بالا گفته شد را جدی بگیرید؛ زیرا کفپوش‌ها می‌توانند به فضای کار و کارمندان انرژی مثبت و یا منفی منتقل کنند. در این میان زت کارپت به عنوان ارائه دهنده یکی از انواع این کفپوش های اداری، آماده همراهی شماست. شما میتوانید برترین انواع موکت اداری را از برندهای معتبر خارجی و ایرانی در زت در اختیار داشته باشید. کافیست با ما در تماس باشید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1