موکت ضد آب از معجزه تا واقعیت

موکت ضد آب از معجزه تا واقعیت | شرکت زت کارپت

 موکت ضد آب در ابتدای ورود به بازار بیشتر چیزی شبیه به یک شعار تبلیغاتی دروغین به نظر می آمد ، اما با گذر زمان و اثبات کارایی آن ها ، همانند یک معجزه به منازل راه پیدا کردند.

این نوع موکت­ ها در واقع با استفاده از تکنولوژی­ های پیشرفته تولید می­ شوند. الیاف به کار رفته در آن ها ضد مایع و ضد لک بوده و همانند یک حفاظ سطح موکت را به طور کامل پوشش داده اند و از آن در برابر هرگونه مایع یا نشتی محافظت می­ کنند. پس اگر هرگونه مایعی روی آن ها ریخته شود به سطوح زیرین آن ها نفوذ نمی کند و در فصول گرم نیز به سرعت از روی سطح موکت تبخیر می شود.

ناگفته نماند که سطح ابتدایی این موکت ها از موادی نرم و مرتجع ساخته شده تا هیچ گونه مایعی توانایی نفوذ به آن ها را نداشته باشد؛ یعنی این نوع از موکت­ ها برای محیط­ هایی نظیر استخرها کاملاً کاربردی و بی­ نظیر هستند. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی نکات مثبت و منفی این محصول انقلابی بپردازیم.

موکت ضد آب | شرکت زت کارپت

نکات مثبت موکت ضد آب

  • مقاومت در برابر شرایط و نیاز به نگهداری کمتر

این نوع موکت  در برابر انواع رطوبت و نشتی مقاومت می کند، و همچنین در شرایط سخت نیز زیبایی خود را حفظ می کند. موکت ضد آب در برابر محیط های مرطوب ، قارچ و تجمع کثیفی ها مقاوم است.

اگر به دنبال موکتی هستید که از رشد باکتری و بوی نامطبوع جلوگیری کند موکت های آنتی باکتریال هم می‌توانند گزینه مناسبی باشد.

مطلب مرتبط  پرفروش ترین و جدیدترین موکت 2024

این نوع از موکت نیز به نگهداری کمتری احتیاج دارد زیرا احتمال جذب کردن آب و باقی ماندن لکه ها کمتر است. موکت ضد آب با وجود لکه های کمتر ، به مواد شیمیایی ضد لک قوی و یا شستشوی مداوم نیاز ندارد.

پس درواقع این نوع از موکت‏ ها همه کاره بوده و یک انتخاب هوشمندانه برای خانواده­ های پر مشغله و پر رفت و آمد به حساب می آیند.

  • طول عمر بیشتر برای موکت

تمام خصوصیات فوق باعث ماندگاری و دوام بیشتر موکت ضد آب می­ شود. از آنجا که به طور طبیعی در برابر نشت و لکه مقاومت می کند ، به تمیزکاری قوی کمتری نیاز دارد.

این موارد به حفظ ساختار موکت کمک می کند. به این معنی که شما می توانید ظاهر موکت را بدون نیاز به تعویض همواره نو حفظ کنید. روی موکت ضد آب هیچ اثری از نشت ، لکه ، نوشیدنی ، خرابکاری بچه ها یا حیوانات خانگی شما باقی نمی ماند، بنابراین موکت و خانه شما برای مدت طولانی زیبا و بدون نقص به نظر می رسد.

این موکت راه حلی ایده ال برای خانه ها و دفاتر شلوغ است که به کمی محافظت بیشتر در برابر لکه ها احتیاج دارند. اما آیا برای موکتی با این همه ویژگی های مثبت می توان نقطه ضعفی پیدا کرد؟

طول عمر بیشتر برای موکت | شرکت زت کارپت

  • لکه کمتر

ازآنجا که این نوع موکت به طور طبیعی مایعات را از بین می برد، کمتر در معرض لکه ­ها و کثیفی­ ها است. بافت سطح زیر موکت ضد آب بوده و معمولاً از الیاف نایلون ۱۰۰% ساخته می شود ، لکه ها به خورد موکت نمی روند و به راحتی و به سرعت پاک می شوند.

مطلب مرتبط  موکت چاپی چیست و آیا این موکت دوام خوبی دارد؟

از آنجا که مایع به طور خودکار از این نوع موکت دفع می شود ، لکه­ ها حتی فرصتی برای ماندن پیدا نمی ­کنند. فرش ضد آب نیز به راحتی تمیز می­ شود ، بنابراین حتی اگر نشتی وجود داشته باشد، می ­توانید به راحتی لکه ها را از بین ببرید. این بدین معناست که موکت برای مدت طولانی بدون نقص و بدون کثیفی باقی می ماند.

 نکات منفی موکت ضد آب

صادقانه بگوییم برای موکت ضد آب نمی توانیم نکات منفی زیادی پیدا کنیم در واقع طبق بررسی های انجام شده تنها قیمت بالای آن ها و عدم اعتماد خریداران به حقیقی بودن ادعای ضد آب بودن این نوع موکت از مواردی هستند که به عنوان نقاط ضعف موکت ضد آب ذکر شده است.

چرا که معمولاً تشخیص موکت ضد آب از موکت معمولی کمی دشوار بوده و فروشندگان معمولاً موکت های مقاوم در برابر آب را به عنوان موکت ضد آب به مشتریان معرفی می کنند و همین موضوع باعث عدم اعتماد آن ها شده است.

پس بهتر است قبل از انجام خرید موکت به طور کامل درباره محصول و برند مورد نظرتان تحقیق و پرس و جو کنید و از مراکز معتبر خرید کنید تا در نهایت بتوانید از ویژگی های این محصول نو آورانه و خارق العاده نهایت استفاده و لذت را ببرید. در این رابطه می‌توانید از دیگر مقاله ما با عنوان راهنمای خرید موکت هم استفاده کنید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1