ترند های روز در تولید موکت

ترند های روز موکت | شرکت زت کارپت

با ورود موکت های مدرن به بازار ، پس زمینه های بی روح طراحی های داخلی جان تازه ای گرفته است. امروزه نه طراحان و نه مشتریان ، هیچ کدام محصولی که فقط زیبا به نظر برسد و کار خود را انجام دهد ، دوست ندارند. یک دکوراسیون زیبا باید پیام خوبی را با خود حمل کند و داستانی برای گفتن داشته باشد. در نتیجه بررسی ترند روز موکت بسیار مهم است.

ویژگی های موکت ترند روز

در سال های اخیر طراحان حرفه ای و تولیدکنندگان ، سرمایه گذاری زیادی روی پروژه های صنعت موکت سازی نوین کرده اند تا بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند. برای این کار ، کارآیی بالا به همراه عملکرد ، امنیت ، طراحی منحصربفرد و به روز در رده های مختلف قیمت مد نظر قرار گرفته است.

ترند روز موکت | شرکت زت کارپت

پارامتر های زیر مهم ترین مدل روز موکت را تعیین می کنند.

جنس موکت های ترند روز

موکت های سازگار با محیط زیست

مشکلات آلودگی محیطی در همین نزدیکی ما هستند. تولیدکنندگان با در نظر گرفتن چنین چیزی روی ساخت موکت های سازگار با محیط زیست و مواد بازیافتی تمرکز می کنند که در دسته های زیر قرار می گیرند.

  • موکت های بازیافتی

انواع مختلف مواد بازیافتی به طور کلی یا جزئی در تولید موکت استفاده می شوند.

  • محصولات سیسال

این کف پوش های سازگار با محیط زیست ساختار طناب مانندی دارند که حسی آسوده به هر فضایی می دهد. چنین موکت هایی بسیار با دوام هستند و خیلی راحت می توانند رفت و آمد زیاد را در مکان های شلوغ تحمل کنند.

  • گلیم های جوت

در این صنعت ما از انواع فیبر موکت استفاده می‌کنیم که یکی از انواع ‌آن‌ها الیاف گیاهی هستند و این گلیم ها از الیاف گیاهی به همین نام ساخته می شوند،  یک المان مد روز برای دکور خانه به حساب می آیند و برای مکان های کم ترافیک مناسب هستند. از این گلیم ها برای محیط های نمناک و مستعد آلودگی استفاده نکنید ، چون جوت رطوبت را به خوبی جذب می کند.

مطلب مرتبط  آشنایی با 12 استاندارد موکت

موکت های برجسته

موکت های برجسته ترکیبی از الیاف غیر مجعد با مجعد هستند که اشکال هندسی جالب و طرح های مبهمی به وجود می آورند.

از آن جا که ترند های طراحی مدرن بستگی به بافت های مختلف دارند ، مدل روز موکت ، ارتباط خود را با این طرح از دست نمی دهد.

موکت های مخملی

راحتی و رفاه در اولویت برای بسیای از صاحبان خانه است ، بنابراین موکت های مخملی ترند روز موکت هستند. حالت مخملی این موکت ها حس گرم و نرم و راحتی ایجاد می کند. این مدل موکت برای مکان های کم ترافیک مانند اتاق خواب یا اتاق کار مناسب است.

رنگ موکت مدل روز

شاید تا به حال هیچ اولویتی در رنگ ترند روز موکت مشخص نشده باشد ، اما به دلیل حساسیت بالای انتخاب رنگ موکت ، هنوز طراحان توصیه می کنند به رنگ های زیر بیشتر توجه کنید.

رنگ موکت ترند روز | شرکت زت کارپت

رنگ های شاداب

بسیاری از صاحبان خانه و آپارتمان ها دوست دارند در طراحی داخلی منازل از موکت به عنوان یک المان زیبایی استفاده شود. رنگ های نارنجی ، بنفش ، زمردین ، آبی گل گندمی ، رنگ های آبی روشن در سال جاری بسیار ترند شده اند.

خاکستری روشن به خاکستری تیره

این رنگ موکت بسیار شیک و مد روز است و برای فضاهای مدرن انتخاب خوبی به شمار می رود.

رنگ آبی با سایه های خاکستری

این رنگ پیوندی بین رنگ خنثی و روشن است و باعث می شود هنگام انتخاب دکور ، به یک تک رنگ محدود نباشیم. این رنگ به خوبی با رنگ های بژ ، آبی ، آجری ، خاکستری ، خردلی و شکلاتی هماهنگی دارد. موکت آبی اشرافی ، بدون در هم ریختگی فضا ، حال و هوای خوبی را به دکوراسیون داخلی هدیه می دهد.

مطلب مرتبط  معرفی بهترین برند های تولید کننده موکت هتلی

آمبره یا چند رنگی

رنگ آمبره نه تنها در صنعت زیبایی بسیار پرطرفدار است ، بلکه در طراحی داخلی نیز به اوج محبوبیت رسیده است. معجزه موج زدن لطیف رنگ ها از تیره به روشن در یک پالت رنگی یکدست ، چشم ها را به خود جذب می کند.

اما سعی کنید این رنگ را در بخش کوچکی استفاده کنید ، نه تمام محیط خانه.

طرح های ترند روز موکت

در سال ۲۰۲۱ ترکیبی از پالت های رنگی پر رنگ با طرح های سر زنده و چشمگیر را می بینید. این طرح ها بین نسل جوان طرفداران زیادی دارند و ترند روز موکت هستند. در نتیجه طراحان معاصر در سال پیش رو چه طرح هایی را پیشنهاد می کنند؟

نقش های گلدار

این نقش ها هیچ وقت از مد نمی افتند و حالتی کلاسیک دارند.

طرح های هندسی

یکی از بهترین ترندها در صنعت موکت سازی طرح هندسی است. تزئینات مراکشی یادآور کاشی های با نقش و نگار عربی ، طرح هایی که افکت خطای دید ایجاد می کنند ، تمام انواع طرح های هندسی خلاقانه و طرح های هفتی ، همگی مربوط به سال ۲۰۲۱ هستند.

طرح های ترند روز موکت | شرکت زت کارپت

بافت های موکت مدل روز

انواع موکت های پر تراکم و کم تراکم بافت های متنوعی ارائه می دهند. مشهورترین آن ها به قرار زیر هستند:

راه راه

ترند روز موکت که درطراحی داخلی اداره ها بیش از خانه ها به کار می آید.

مخملی

موکت های گرم و نرم و راحتی که در خانه های مدرن امروزی بسیار به چشم می خورند.

کف پوش های پلکانی

دوره پلکان های زشت و کهنه بدون موکت به پایان رسیده است. بسیاری افراد دیگر پرده زدن جلوی پلکان را دوست ندارند و ترجیح می دهند مدل روز موکت را استفاده کنند. ترند های کلیدی و اصلی سال ۲۰۲۱ به قرار زیر هستند:

  • موکت با طرح های داربستی سیاه و سفید
  • ست موکت برای هر پله با سطح ضد لغزش
  • راهروهای راه راه چند رنگ روی پلکان های سفید
  • موکت های خنثی و با کیفیت
مطلب مرتبط  نحوه بررسی کیفیت موکت اداری | 7 نکته کلیدی

موکت های سرتاسری

موکت هایی که کل فضای کف را بپوشانند روزبه روز محبوب تر می شوند. این موکت ها نه تنها حس گرم و نرم و راحتی دارند ، بلکه برای اعضای خانواده و به ویژه بچه ها ایمنی را به همراه می آورند و خطر زمین خوردن را کاهش می دهند. مدل روز موکت های سرتاسری به صورت زیر هستند:

  • سایه های زیاد روی زمینه خنثی

بیشتر این سایه ها غالب نیستند. این پالت می تواند تک رنگ یا به همراه لکه های رنگی باشد.

  • رد پا روی موکت

تولید کنندگان جدید موکت هایی با تراکم خوب و فرم رد پا طراحی کرده اند که بسیار مد روز و غیر معمول است.

ترند موکت طرح کاشی

طراحان همیشه در حال خلق ایده های جدید هستند تا زندگی راحت تر و زیباتری داشته باشید. اگر دوست ندارید یک موکت یک تکه بخرید ، نگاهی به موکت های طرح کاشی بیندازید. با آن ها می توانید یک تکه موکت کوچک منحصر بفرد یا موکت سرتاسری داشته باشید.

مزیت این موکت ها این است که وقتی یک تکه از آن کهنه یا کثیف شد است ، می توانید آن را عوض کنید. در ادامه به ترند روز موکت طرح کاشی توجه کنید:

  • تقلیدی از پارکت
  • ترکیبی از کاشی های سیاه و سفید با رنگ پر رنگ
  • بافت های مخملی
  • تناژ خاکی
  • طرح های گلدار و هندسی
  • طرح سه رنگ

شرکت زت کارپت

در پایان ، موکت امروزه مورد توجه طراحان مشهور قرار گرفته است و محصولات شیکی هر سال به آن افزوده می شود.  انتخاب و خرید موکت مناسب با توجه به ترند روز موکت می تواند جو خانه را تغییر دهد و محیط خانه را زیباتر کند.

 

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1