ویژگی های موکت نمایشگاهی

ویژگی های موکت نمایشگاهی | شرکت زت کارپت

موکت همیشه یک انتخاب محبوب و مناسب برای کفپوش نمایشگاه ها بوده است. به همین علت در بساری اوقات برای پوشاندن کف غرفه ها از موکت نمایشگاهی استفاده می کردند. همان طور که می دانید با آمدن پارکت ها استفاده از موکت کمتر شد ، چون تنوع موکت ها در گذشته بسیار کم بود ، اما امروزه شرایط متفاوت تر شده است؛ فناوری ساخت موکت تحول پیدا کرده است و با افزایش تنوع در رنگ و طرح و بالا بردن کیفیت و بافت آن ، مجددا توانسته است نظر مشتریان را به سمت خود جلب کند.

اگر می خواهید بدانید که چرا موکت یک کفپوش محبوب و مناسب برای سالن های نمایشگاهی است ، ادامه مطلب را از دست ندهید.

موکت نمایشگاهی | شرکت زت کارپت

موکت نمایشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

این نوع موکت ها که در کف غرفه های نمایشگاه ها قرار می گیرند متناسب با هر کسب و کاری تغییر می کنند و در حقیقت می توان حتی ادعا کرد که می توانند یک حس بد یا خوب را در بیننده به وجود بیاورند.

 

  • سادگی طرح موکت

شاید این مورد را بتوان اصلی ترین ویژگی یک موکت نمایشگاهی دانست ، زیرا همیشه سادگی بی شک برای محیط های رسمی و اداره ها برازنده است.

کفپوش هایی که در نمایشگاه قرار می گیرند ، طرح های شلوغ و درهم برهم ندارد و این ویژگی موجب می شود که فضای مورد نظر کاملا جدی و تخصصی باشد.

 

  • عایق صدا

همان طور که می دانید محیط های نمایشگاهی به شدت شلوغ است و سروصدای زیاد همیشه یکی از مشکلات این نوع از محیط ها به شمار می رود. به همین علت لازم است همیشه به دنبال راهکارهایی باشید که آلودگی صوتی را کاهش دهید ، استفاده از موکت نمایشگاهی چنین شرایطی را فراهم خواهد کرد.

مطلب مرتبط  10 مورد از سوالات مهمی که در خرید کفپوش اداری و تجاری باید از خود بپرسید

احتمالا الان برایتان سوال پیش می آید که چگونه موکت می تواند در پایین آوردن سطح سروصدا موثر باشد؟ در حقیقت موکت ها جنسی از الیاف دارند و الیاف طبیعی در مقایسه با الیاف مصنوعی بیشتر عایق صدا هستند.

موکت های نمایشگاهی ویژگی هایی مانند عایق صدا ، جذب گرد و غبار و جلوگیری از پخش شدن آن و قیمت مناسب تر دارند.

موکت نمایشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟ | شرکت زت کارپت

  • عایق حرارت

همان طور که باید بدانید در نمایشگاه ها ازدحام زیادی وجود دارد که در نتیجه آن دمای محیط بسیار بالا خواهد رفت. با آن که در این محیط ها از سیستم های تهویه زیادی استفاده می شود ، اما به هرحال جمعیت بالا دمای محیط و گرمای آن را افزایش خواهد داد.

موکت های نمایشگاهی را می توان از آن دسته کفپوش هایی دانست که اجازه نمی دهد گرمای زیادی در محیط نفوذ کند و در بالا نرفتن هر چه بیشتر دما تاثیر خود را می گذارد.

رنگ بندی و طرح های متنوع موکت نمایشگاهی

این ویژگی یکی از مواردی است که می تواند در جلب نظر ببینده بسیار تاثیرگذار باشد. تنوع رنگی موکت می تواند پاسخگوی هر کسب و کاری باشد و افراد باید متناسب با دکوراسیون محیط یک رنگ مناسب را انتخاب کنند.

اما این نکته را به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ تیره برای نمایشگاه خیلی مناسب نیست ، چون رنگ می تواند تاثیر زیادی در زیباتر نشان دادن غرفه شما بگذارد. موکت هایی که برای محیط نمایشگاه انتخاب می شوند می توانند ساده یا طرح دار باشد ، گرچه بسیاری از افراد موکت ساده را بیشتر می پسندند.

مطلب مرتبط  14 اصلی که در دکوراسیون اداری باید به آن توجه کنید

البته می توان این نکته را نیز در نظر گرفت که در موکت های نمایشگاهی این قابلیت وجود دارد که لوگوی شرکت روی آن قرار بگیرد و نمای جذابی را به غرفه تان ببخشد.

رنگ بندی و طرح های متنوع موکت نمایشگاهی | شرکت زت کارپت

قابلیت اجاره ی موکت نمایشگاهی

از آن جایی که نمایشگاه ها در یک مدت زمان مشخصی باز می شوند و معمولا این زمان خیلی طولانی نیست ، شاید خرید موکت خیلی به صرفه نباشد. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها ، این سبک از موکت ها را اجاره می دهند که همین موضوع موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. همچنین می توانید با خرید موکت دست دوم در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

سخن نهایی

در نهایت این که موکت نمایشگاهی در مقایسه با سایر کفپوش ها قیمت مناسب تری دارد و همان طور که کمی قبل گفتیم با اجاره کردن می توان هزینه ها را بسیار کاهش داد.

طرح و رنگ به همراه جنس از مواردی است که می تواند روی قیمت تاثیرگذار باشد. اگر می خواهید آرم شرکت خود را روی موکت پیاده کنید ، قطعا دیگر قابل اجاره نیست و طبیعتا باید قیمت بالاتری نیز پرداخت کنید.

این نکته را فراموش نکنید که با انتخاب یک موکت نمایشگاهی مناسب برای غرفه خود می توانید تعداد بازدیدکنندگان از غرفه را افزایش دهید. بنابراین بهتر است یک رنگ مناسب موکت با کیفیت عالی را فارغ از قیمت انتخاب کنید تا به کسب و کار خود ارزش دهید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1