راهنمای خرید موکت آمفی تئاتر

راهنمای خرید موکت آمفی تئاتر |‌ موکت زت کارپت

اگر به دنبال کف‌پوشی برای آمفی تئاتر خودتان هستید که جذاب و زیبا باشد و در عین حال بتواند در برابر عوامل مختلف آسیب‌زننده مانند سایش، مقاومت کند، باید به سراغ موکت بیایید.

اما برای انتخاب و تهیه یک موکت مناسب، نیاز به کسب اطلاعات در مورد ویژگی‌‌های نمونه باکیفیت آن و راهنمای خرید موکت آمفی تئاتر دارید. نکات و ویژگی‌های موردنیاز را در ادامه برای شما بیان می‌کنیم.

ویژگی های موکت آمفی تئاتر
 | موکت زت کارپت

چه کفپوشی برای سالن همایش و آمفی تئاتر مناسب است؟

برای انتخاب کفپوش مناسب برای سالن همایش و آمفی تئاتر، باید به ابعاد و موقعیت سالن و همچنین میزان نور محیط توجه کرد.

برای مثال، در سالن‌هایی که دارای نور طبیعی هستند، کفپوش‌هایی با رنگ باز و درخشان، می‌توانند مناسب باشند. نوع فعالیت‌هایی که در سالن برگزار می‌شود، نقش مهمی در انتخاب کفپوش مناسب دارند. به عنوان نمونه در سالن‌هایی که کنسرت یا کارگاه برگزار می‌شود، کفپوش‌هایی با روکش ضد لغزش و ایجاد صدای کمتر باید استفاده شوند.

همچنین در هنگام انتخاب کفپوش باید به  قابلیت تمیز‌شدن آن نیز توجه ویژه‌ای کرد، زیرا برای حفظ بهداشت و ایجاد شرایط بهداشتی در سالن آمفی تئاتر مورد ضروری به نظر می‌رسد. در ادامه برخی از پرکاربردترین پوشش‌های مورد استفاده برای کف این نوع سالن‌ها را معرفی می‌کنیم و پیرامون مشخصات آن‌ها شرح کاملی می‌دهیم.

·      موکت؛ یکی از بهترین کف‌پوش‌ها برای سالن همایش و آمفی تئاتر

موکت یکی از کفپوش‌هایی است که به خاطر سهولت استفاده، سازگاری با انواع فضاها و ارزان بودن هزینه‌اش، در سالن‌های همایش و آمفی تئاتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از بهترین کفپوش‌ها برای این نوع فضا به شمار می‌آید.

مطلب مرتبط  انتخاب موکت مناسب برای اتاق کودک

نصب موکت بسیار راحت است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما بتوانید هر زمان خواستید، بتوانید آن را تعویض کنید. همچنین از قابلیت شستشو نیز برخوردار است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید.

ویژگی مهم دیگر موکت، عایق ‌صدا‌ بودن آن است. برخورداری از این مزیت باعث می‌شود تا در هنگام پخش فیلم یا برگزاری همایش، کیفیت صدا بسیار بالا باشد. ضد‌لغزش ‌بودن این کفپوش نیز از بروز حوادث ناگهانی مانند لیز‌خوردن در هنگام حرکت جلوگیری می‌کند.

·      وینیل؛ کفپوشی با پوسته‌های مختلف برای سالن همایش

این نوع پوشش، دارای طرح‌ها و پوسته‌های مختلفی است که به مشتریان امکان می‌دهد تا بتوانند نمونه مناسب باسلیقه خودشان را به‌راحتی پیدا کنند. کف‌پوش وینیل مقاومت بسیار بالایی نسبت به خراش، آب و حرارت دارد.

این به این معنی است که با نصب آن، می‌توانید مطمئن باشید که سالن یا آمفی‌تئاتر شما در برابر عوامل آسیب‌زننده مقاومت خوبی داشته باشد و به‌راحتی دچار آسیب نمی‌شود. ضریب انعکاس بالای وینیل، همچنین باعث پخش مناسب صدا می‌شود.

·      چوب؛ یکی از مقاوم‌ترین کف‌پوش‌ها برای سالن آمفی تئاتر

مقاومت سایشی چوب بسیار بالا است و همین موضوع باعث عمر زیادتر آن می‌گردد؛ اما تمیزکاری آن سخت است، زیرا منافذ ریز زیادی دارد. این نوع کف‌پوش را به‌راحتی می‌توان روی سطح‌های صاف نصب کرد و از ظاهر طبیعی و جذابی برخوردار است.

موکت سالن آمفی‌تئاتر باید ویژگی‌هایی داشته باشد؟

در قسمت قبل راهنمای خرید موکت آمفی‌ تئاتر، پرکاربردترین پوشش‌های کف این نوع سالن‌ها را به شما معرفی کردیم تا به آشنایی کاملی با آن‌ها برسید. اما در ادامه، قصد داریم، به‌ ویژگی‌های موکت سالن آمفی تئاتر بپردازیم و آن‌ها را برای شما شرح دهیم.

مطلب مرتبط  برای انتخاب موکت برای پذیرایی به چه نکاتی دقت کنیم؟

·      پوشش کف آمفی‌تئاتر باید از بافت و طرح‌بندی مناسب برخوردار باشد

انتخاب بافت مناسب برای موکت کف پوش سالن همایش و آمفی‌تئاتر مهم است. برای این منظور، بهتر است از بافت‌هایی با تراکم بالا و کیفیت خوب استفاده کنید. بافت‌های نرم و پرت گزینه‌های مناسبی برای این کار به نظر می‌رسند.

بافت‌های چاپ شده نیز گزینه خوبی برای افزایش جذابیت و زیبایی فضا هستند. بافت‌هایی که خطوطی را به تصویر می‌کشند، به کمک رنگ‌های گوناگون می‌توانند جلوه خاصی به فضا بدهند. برای سالن همایش می‌توانید از طرح‌های مدرن و موکت خط‌دار استفاده کنید که به فضای سالن همایش پویایی و جذابیت زیادی می‌دهند.

·      اندازه کف آمفی‌تئاتر باشد

شما در هنگام انتخاب موکت مناسب آمفی‌تئاتر، باید به‌اندازه آن دقت داشته باشید و آن را متناسب با ابعاد کف سالن انتخاب کنید تا بتواند به‌خوبی زیر صندلی‌ها را پوشش دهد.

·      رنگ آن با دیوار و المان‌های مختلف موجود در سالن کف آمفی‌تئاتر هماهنگ باشد

رنگ موکت انتخاب‌شده برای کف سالن همایش باید هماهنگی خوبی با المان‌ها و دیگر موارد موجود در آن داشته باشد تا چینش دکوراسیون را به هم نزند. همچنین رنگ انتخاب‌شده باید مناسب این نوع سالن باشد و بتواند آرامش و احساس راحتی لازم را به ارمغان بیاورد.

·      پوشش کف آمفی‌تئاتر باید از ویژگی مقاومت در برابر آتش‌سوزی و سایش برخوردار باشد

عوامل مختلفی مانند آتش، سایش و آب هستند که می‌توانند باعث آسیب‌دیدن کف‌پوش این نوع از سالن‌ها شود. موکت انتخاب‌شده برای کف این نوع سالن‌ها، باید در برابر این موارد مقاوم باشد و به‌راحتی دچار آسیب نشود.

مطلب مرتبط  شناخت مهم ترین اصول دکوراسیون هتل

ویژگی موکت سالن همایش| موکت زت کارپت

با استفاده راهنمای خرید موکت، کف‌پوش خودتان را به‌درستی انتخاب کنید

کف‌پوش‌های مختلفی برای پوشش‌دادن سطح سالن‌های همایش و آمفی‌تئاتر وجود دارد که موکت یکی از بهترین آن‌ها به‌حساب می‌آید. اما برای تهیه و انتخاب یک موکت مناسب، باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی موکت سالن همایش داشته باشید. به همین دلیل و برای کمک به شما در این زمینه، ویژگی‌ها و مشخصات لازم برای تهیه بهترین آن‌ها و راهنمای خرید موکت آمفی ‌تئاتر را در این مقاله بیان کردیم.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1