معرفی بهترین برند های تولید کننده موکت هتلی

بهترین برندهای تولید کننده موکت هتلی | زت کارپت

موکت یکی از کفپوش های بسیار کاربردی در ایران است. از جمله مکان هایی که از موکت به عنوان کفپوش استفاده می کنند می توان به هتل ها اشاره کرد. تنوع بالای طرح و رنگ ، تنوع اندازه و ابعاد ، دوام و طول عمر بالا از مهم ترین دلایلی است که موکت را به کفپوش محبوب و پرکاربرد در هتل ها تبدیل کرده است. با توجه به همین موضوع بسیاری از تولید کنندگان موکت اقدام به تولید موکت هتلی با طرح و رنگ های خاص کرده اند. در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین برند موکت هتلی در ایران و جهان بپردازیم.

ویژگی های موکت هتلی

از آن جایی که مهم ترین هدف هتل ها ارائه خدمات عالی و جذب رضایت مشتریان است، توجه به تمام جزئیات بسیار حائز اهمیت است. کفپوش هتل در صورتی که مرغوب نباشد می تواند نارضایتی مسافران را به همراه داشته باشد. برخی از ویژگی های مهم موکت هتلی که باید مورد توجه تولید کننده موکت قرار بگیرد عبارتند از:

۱.طول عمر بالایی داشته باشد

هتل جزو مکان های بسیار پر رفت و آمد است، علاوه بر تردد زیاد وسایل زیادی به صورت روزانه در هتل جابجا می شود. در صورتی که موکت هتل از کیفیت بالایی برخوردار نباشد پس از مدت کوتاهی خراب می شود و نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. موکت های نامرغوب در اثر رفت و آمد و یا کشیده شدن چرخ چمدان دچار پارگی می شوند که جلوه بسیار نامطلوبی به هتل می دهد. با توجه به این که تعویض موکت هتل اصلا مقرون به صرفه نیست بهتر است مدیران هتل برای خرید موکت به سراغ بهترین برند موکت هتلی بروند.

۲.رنگ مناسب داشته باشد

در سال های اخیر موکت ها در رنگ ها و طرح های بسیار گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. هنگام انتخاب موکت باید به هماهنگی رنگ و طرح موکت هتل با سایر اجزا دکوراسیون هتل نیز توجه کرد. در حالت کلی موکت های رنگ روشن انتخاب مناسبی برای هتل نیستند زیرا به گرد و غبار و کثیفی را خیلی سریع در خود نمایان می کنند. از موکت های رنگ روشن می توان برای مکان های کم تردد استفاده کرد. البته انتخاب موکت از طیف رنگی بسیار تیره هم توصیه نمی شود. زیرا رنگ تیره فضا را دلگیر و کوچک تر نشان می دهد. بنابراین رنگ موکت هتلی باید معقولانه انتخاب شود.

مطلب مرتبط  آیا افزایش بهره وری در محیط اداری با استفاده از رنگ ممکن است؟

۳.به راحتی تمیز شود

از آن جایی که موکت های هتل به نظافت روزانه نیاز دارند باید شستشوی موکت هتل و نظافت آن ها آسان باشد. با توجه به این که تمیز کردن موکت هایی با پرز بلند اصلا راحت نیست، استفاده از موکت های پرز بلند برای هتل توصیه نمی شود. اگر بافت و طرح موکت برجسته است برای نظافت آن باید از جاروبرقی استفاده شود. در صورتی که کیفیت موکت مرغوب نباشد شستشو و کشیدن جاروی مداوم باعث خراب شدن آن خواهد شد. از این رو باید موکت هتلی از بهترین برند موکت هتلی خریداری شود.

۴.قیمت مناسب داشته باشد

خرید موکت هتلی با کیفیت به معنای خرید موکت گران قیمت نیست. با افزایش تولید کننده موکت هتلی رقابت در این حوزه افزایش یافته است. از این رو تولید کننده ها برای حفظ رضایت مشتری اقدام به عرضه موکت با قیمت های رقابتی می کنند. از این رو با کمی تحقیق و مقایسه محصولات با یکدیگر می توان وکت هتلی با قیمت مناسب خریداری کرد.

ویژگی های موکت هتلی | زت کارپت

برندهای تولید کننده موکت هتلی

در حال حاضر تعداد برند های تولید کننده موکت هتلی بسیار زیاد است. همچنین اگر علاقمندید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید، مقاله برندهای خارجی تولید موکت می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. در ادامه به معرفی بهترین برند های تولید کننده موکت هتلی در جهان می پردازیم؛

موکت لونا

شرکت تولید موکت لونا در بلژیک تولید کننده موکت هتلی با سابقه طولانی است. موکت هتلی لونا با طیف های رنگی بسیار متنوع و طرح های جدید به بازار عرضه می شود. مهم ترین ویژگی محصولات مونا کیفیت و ماندگاری بسیار بالا است. هتل هایی که با استفاده از موکت هتلی لونا به عنوان کفپوش استفاده می کنند تا سال های طولانی نیازی به تعویض آن نمی کنند.

مطلب مرتبط  معرفی انواع روش های رنگرزی موکت

موکت هالماک

هالماک یکی دیگر از برندهای شناخته شده موکت در بلژیک است. مهم ترین هدف این مجموعه تولید محصولات با کیفیت بود. این مجموعه به دلیل استفاده از مدرن ترین ماشین آلات توانسته است محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید کند. موکت هالماک در حال حاضر به عنوان بهترین تولید کننده موکت هتلی نیز به شمار می رود و محصولاتی متنوعی در این زمینه دارد. محصولات این شرکت بسیار لطیف هستند و باعث ایجاد آرامش برای مسافرینی می شوند که قصد اقامت در هتل را دارند. از طرف دیگر محصولات موکت هالماک بسیار زیبا با طرح های متنوع هستند.

موکت سیزال

یکی از برندهای شناخته شده آلمانی که در ایران نیز بسیار مشهور است، برند سیزال است. این شرکت نه تنها در ایران ، بلکه در بیشتر کشورها دارای نمایندگی است. یکی از محصولات بسیار پر فروش این شرکت ، موکت های هتلی است. موکت هتلی سیزال به دلیل طول عمر بالا و همچنین عایق بودن در برابرآب ، رطوبت ، بو و خاک جایگاه ویژه ای را در بازار جهانی به خود اختصاص داده است.

موکت تایل

شرکت تولیدی موکت تایل در آلمان قرار دارد. این برند در حال حاضر یکی از برندهای بسیار مطرح تولید موکت در جهان است. با توجه به این که موکت های هتلی این شرکت از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند یک گزینه بسیار مناسب برای کفپوش کردن هتل به شمار می روند. رفت و آمد زیاد و کشیدن شدن چمدان روی موکت تایل تاثیری ندارد. از دیگر ویژگی های محصولات این شرکت می توان به تنوع بسیار زیاد در رنگ و طرح موکت های تولید شده اشاره کرد.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید موکت تایل اداری

موکت سولاریس

موکت سولاریس تولید کشور بلژیک است. این شرکت به دلیل کسب رضایت صد در صدی مصرف کنندگان توانسته است رتبه بسیار خوبی را نه تنها در کشور بلژیک بلکه در جهان به خود اختصاص دهد. موکت سولاریس دارای دارای ۱۶ رنگ از جمله بنفش ، قرمز ، قهوه ای تیره و روشن ، کرم ، سبز ، خاکستری ، نسکافه ای ، سفید و طوسی است. موکت هتلی سولاریس در طرح های بسیار متنوع در بازار موجود هستند که با استفاده از آن ها می توان هتل را به زیبایی دکور کرد.

برندهای تولید کننده موکت هتلی | زت کارپت

بحث و نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی بهترین برند موکت هتلی در جهان پرداختیم. موکت هتلی باید از ویژگی های مناسبی برخوردار باشد تا بتواند آسایش و آرامش مسافرین را فراهم کند. اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی ها کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر ما با عنوان ویژگی های موکت هتلی را مطالعه نمایید. آیا شما در زمینه خرید موکت هتلی تجربه ای دارید؟ به نظر شما بهترین تولید کننده موکت هتلی کدام است؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1