جدیدترین طرح ها و رنگ های موکت سه بعدی

جدیدترین طرح ها و رنگ های موکت سه بعدی | شرکت زت کارپت

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای کف پوش ها و پارکت های موجود در بازار، از موکت و فرش برای پوشاندن کف خانه هایشان استفاده کنند، و موکتی را انتخاب می کنند که زیبایی را به ارمغان آورد، مخصوصا موکت سه بعدی که طراحی بسیار جذابی دارد.

نرمی موکت ها مانع از شکستن وسایل می شود و راحتی بیشتری به همراه دارد. به ویژه خانواده هایی که از سالمند نگهداری می کنند و یا کودک خردسال دارند، نسبت به استفاده از موکت تمایل بیشتری نشان می دهند، چراکه سطح نرم آن، برای افراد آسیب پذیر بسیار ایمن تر است.

با این حال طرح های قدیمی چنگی به دل نمی زنند و نداشتن تنوع ممکن است افراد زیادی را به استفاده از پارکت و سرامیک های مختلف سوق دهد. با روی کار آمدن موکت سه بعدی، افراد انتخاب های بهتر و بیشتری دارند و می توانند از بین انواع طرح ها و رنگ های موجود، دست به انتخاب بزنند.

جدیدترین طرح های موکت سه بعدی

موکت سه بعدی | شرکت زت کارپت

موکت های خاص زیادی در بازار وجود دارد که کمتر کسی با این نوع از موکت ها آشنا هستند مانند ضد آب و لک، موکت ضد حساسیت، سه بعدی و …و امروز قصد داریم شما را با موکت سه بعدی آشنا کنیم.

موکت ۳d یا موکت سه بعدی، از جمله لوازم منزل هستند که بسیار شیک و کاربردی ساخته شده اند و با استفاده از آن ها می توانید فضای متفاوت و جدیدی خلق کنید.

با روی کار آمدن موکت سه بعدی، دیگر ذهنتان به سراغ مدل های قدیمی و کسل کننده نخواهد رفت. با توجه به بازار داغ کف پوش ها و سرامیک ها و تنوعی که در طراحی آن ها وجود دارد، تولیدکنندگان فرش و موکت نیز، امکان رشد و تولید موکت با تنوع بسیار بالا را فراهم کرده اند. درواقع موکت ۳d یک شاهکار به تمام معناست که می تواند در هر خانه یا اتاق خوابی، تحولی بزرگ در فضا ایجاد کند.

مطلب مرتبط  برای انتخاب موکت برای پذیرایی به چه نکاتی دقت کنیم؟

شما از بین مدل های مختلف و رنگ های بسیار متنوع، قدرت انتخاب دارید و می توانید با توجه به چیدمان منزل و سلیقه خودتان، از موکت سه بعدی مناسب استفاده کنید. موکت ها بسیار نرم تر از سطح زمین هستند و به ویژه برای اتاق کودکان بهترین گزینه محسوب می شوند.

ممکن است شما نخواهید سر تا سر اتاق یا خانه را با فرش بپوشانید و دکور خوبی هم به شما نمی دهد؛ اما استفاده از موکت ۳d می تواند هم کاربردی باشد و خیالتان را از بابت سطح اتاق و خانه راحت کند و هم زیبایی دو چندانی داشته باشند.

طرح های سه بعدی بسیار واقعی به نظر می رسند و به طور کلی نمونه ای از دکوراسیون مدرن به شمار می روند. حالت زنده و متفاوت آن ها، به تنهایی می تواند یکی از المان های جذاب دکور شما محسوب شود. حتی می توانید از این موکت ها به جای فرش استفاده کنید و بخش هایی از خانه یا اتاق و یا تمام محیط را با آن ها بپوشانید.

موکت ۳d طرح های بسیار مختلفی دارد که در ابتدا باید مشخص کنید می خواهید از آن در چه منطقه ای استفاده کنید و بعد با توجه به معیار هایی که در نظر گرفته اید، دست به انتخاب بزنید. موکت های سه بعدی همچنین در اندازه های مختلف قابل خریداری هستند و شما می توانید با توجه به متراژ و محیطی که می خواهید موکت را در آن به کار ببرید، متراژ متناسب را خریداری کنید.

از طرفی باید تصمیم بگیرید می خواهید چه بخش هایی از خانه یا اتاق را با موکت سه بعدی بپوشانید، در هر حال طرح های ساده می توانند زیبایی خاصی ایجاد کنند، اما اگر تمام پذیرایی را با یک طرح شلوغ که با دیگر المان ها و دکور کلی فضا همخوانی ندارد پر کنید، نمای خوبی نخواهید داشت.

مطلب مرتبط  ویژگی های موکت آنتی باکتریال چیست؟

اگر می خواهید از موکت ۳d طرح دار استفاده کنید، بهتر است آن را در بخشی از خانه پهن کنید و یا از طرحی استفاده کنید که با محیط همخوانی داشته باشد. به طور مثال اگر وسایل خانه شما ساده هستند، می توانید از یک موکت سه بعدی طرح دار استفاده کنید تا جلوه بیشتری پیدا کند.

موکت 3d | شرکت زت کارپت

چه رنگ موکت سه بعدی مناسب منزل شماست؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب موکت سه بعدی و فرش مناسب در نظر بگیرید، هماهنگی آن با محیط و دکوراسیون خانه است. با در نظر گرفتن پارامتر هایی که اهمیت دارند و در نمای داخلی تأثیر می گذارند، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. در این بخش چند نکته که می توانند به شما در انتخاب بهترین موکت کمک کنند را بیان می کنیم.

اگرچه بسیاری از افراد به استفاده از رنگ های تیره علاقه ندارند، اما امروزه این رنگ ها به دلیل همخوانی با انواع چیدمان ها و نمای مدرنی که ایجاد می کنند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توانید از موکت هایی با تراکم بالا استفاده کنید تا نرمی بیشتری داشته باشند و به ویژه برای کسانی که کودک دارند و یا از سالمند پرستاری می کنند، استفاده از چنین موکت هایی توصیه می شود

اگر خانه شما کوچک است و متراژ اتاق یا محیطی که می خواهید در آن از موکت سه بعدی استفاده کنید محدود است، بهتر است طرح های روشن و ساده تر را انتخاب کنید تا محیط بزرگ تر جلوه کند؛ اما اگر محیط بزرگ باشد، می توانید از انواع مدل ها استفاده کنید.

مطلب مرتبط  موکت اداری تایل چیست | مزایا و کاربردها

رنگ بندی وسایل خانه اهمیت زیادی دارد و موکت به دلیل اینکه فضای زیادی را اشغال می کند، می تواند در این ترکیب بندی بسیار تأثیرگذار باشد. موکت ها را بر اساس ترکیب بندی رنگی خانه انتخاب کنید. گاهی می توانید از یک پالت رنگی خاص استفاده کنید و طیف روشن و تیره را انتخاب کنید. همچنین ممکن است علاقه داشته باشید از رنگ های مختلف که ترکیب خوبی باهم دارند استفاده کنید.

همچنین پیشنهاد می شود در اتاق کودکان از رنگ های تیره و یا چرک تاب استفاده کنید، زیرا کودکان بازی می کنند و فرش های روشن می توانند شما را دچار مشکل کنند.

چه رنگ موکت سه بعدی مناسب منزل شماست؟ | شرکت زت کارپت

جمع بندی

برای خرید بهترین موکت سه بعدی باید به مراکزی مراجعه کنید که محصولات باکیفیت و تنوع بالایی باشند تا بتوانید با دست باز انتخاب کنید. فروشگاه زت کارپت بهترین و باکیفیت ترین موکت های سه بعدی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

موکت یا فرش از موارد بسیار مهمی هستند که ممکن است بخواهید تا سال ها از آن ها استفاده کنید و باید جنس مناسبی داشته باشند. شرکت زت کارپت موکت های سه بعدی را با تنوع بالایی ارائه می کند و شما می توانید گزینه موردنظر خود را از بین آن ها انتخاب کنید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1