انواع کفپوش اتاقک آسانسور را بشناسید

خرید کفپوش آسانسور | زت کارپت

یکی از قطعات و تجهیزات مهم هنگام ساخت و راه اندازی آسانسور خرید کفپوش آسانسور است. علاوه بر کاربرد و حفظ امنیت کاربران امروزه بیش از پیش به دکوراسیون و زیبایی آسانسور اهمیت داده می شود.

زیبایی آن یکی از مواردی است که تأثیر زیادی در لوکس و شیک بودن فضای ساختمان اصلی یا مجتمع دارد.

به همین دلیل امروزه طراحان دکوراسیون داخلی با وسواس و اهمیت بیشتری و متناسب با نوع دکوراسیون کفپوش مناسب را انتخاب و خریداری می کنند. در این مقاله به طور کامل با انواع کفپوش آسانسور و فاکتور های مهم در انتخاب این قطعه آشنا می شویم.

کفپوش آسانسور

کفپوش اسانسور چیست؟

هنگام ساخت آسانسور یکی از قطعاتی که ایمنی جان و سلامت کاربران را تضمین می کند ، کفپوش آسانسور است.

علاوه بر این ، انتخاب کفپوش مناسب و همچنین موکت ورودی ساختمان با نوع دکوراسیون تأثیر زیادی در افزایش زیبایی محیط مجتمع و ساختمان دارد.

زیبایی کفپوش اتاقک آسانسور تا حد زیادی به مواد استفاده شده در ساخت آن و طرح و نقشی که در آن به کاررفته بستگی دارد.

در برخی موارد ممکن است از آسانسور برای حمل ونقل بار و اثاثیه استفاده کنید ، به همین دلیل کفپوش آن باید کاملاً مقاوم باشد.

در صورتی که کیفیت آن بالا باشد ، از اتاقک آن تا حد قابل توجهی محافظت می کند.

انواع کفپوش اتاقک آسانسور

به طور کلی در ساخت کفپوش های مناسب برای آسانسور از متریال خاصی استفاده نمی شود.

در واقع کفپوش با توجه به سلیقه و درخواست کارفرما یا طراح ساختمان تولید شده و استفاده می شود.

مطلب مرتبط  معرفی انواع روش های رنگرزی موکت

همچنین آسانسور ها در دو نوع گیربکس و گیرلس ساخته می شود.

از هر دو نوع آسانسور نیز هم برای جابه جایی افراد و هم جا به جایی اثاث و بار استفاده می شود.

همچنین امروزه آسانسور دیگر بخش مهمی از ساختمان بزرگ و چند طبقه است. در ادامه با انواع کفپوش اتاقک آسانسور آشنا می شویم:

۱. کفپوش سنگی مرمریت

کفپوش آسانسور مرمریت | زت کارپت

کفپوش سنگی در مقایسه با سایر کفپوش ها کاربرد بیشتری دارند. این نوع کفپوش ها علاوه بر مقاومت بالا در برابر لغزش و تکان در زمان برخورد وسایل، قابل شستشو نیز دارند و در مواقع لزوم با مواد شوینده و آب می توانید بشویید.

۲. کفپوش PVC

یکی از جدیدترین انواع کفپوش های آسانسور کفپوش های PVC هستند. این مدل کفپوش نیز مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر وزن زیاد، برخورد وسایل و تکانش دارد.

همچنین طول عمر آن در مقایسه با سایر کفپوش ها طول عمر بالایی تری دارد. این نوع کفپوش نیز وزن سبک تری داشته و قابلیت شستشو نیز دارد.

۳. کفپوش پارکت

این نوع کفپوش نیز بسیار سبک بوده و در طرح ها و نقش های مختلفی تولید می شود. با این ویژگی می توانید طرح متناسب با دکوراسیون را سفارش دهید.

۴. کفپوش سرامیک

یکی از کفپوش های رایجی که تاکنون زیاد مورد استفاده قرار گرفته ، کفپوش سرامیکی است. نصب این نوع کفپوش بسیار آسان بوده و قابلیت شستشو هم دارد.
۵. کفپوش لمینت

کفپوش لمینت اسانسور | زت کارپت

کفپوش لمینت یکی از کفپوش های بسیار سبک و لوکس در دنیای طراحی دکوراسیون و ساختمان سازی است که به دلیل نصب آسان و سریع و هزینه بسیار مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می گیرد.

مطلب مرتبط  برای انتخاب موکت در هتل به چه نکاتی توجه کنیم؟

۶.کفپوش موکت

یکی از رایج ترین انواع کفپوش ها موکت است. موکت در مقایسه با سایر متریال ها ، گرمای بیشتری داشته و ضربه پذیری بسیار بالایی دارد و آسیبی به آن وارد نمیکند. حتی در برخی موارد می توانید موکت را از سطح اتاقک جدا کرده و به راحتی بشویید.

 

خرید کفپوش آسانسور

با وجود انواع و اقسام کفپوش های آسانسور که در ایران موجود است ، خرید کفپوش آسانسور بستگی به دکوراسیون و سلیقه مشتری دارد.

فروشگاه آنلاین زت کارپت با سابقه تولید انواع و اقسام کفپوش های مناسب برای آسانسور و … پاسخگوی نیاز و علایق مختلف خریداران با سلایق متفاوت خواهد بود. برای خرید کفپوش مناسب ساختمان محل زندگی یا محل کار خود می توانید از کارشناسان زت کارپت مشاوره دریافت کنید.

فاکتورهای مهم انتخاب کفپوش آسانسور

در انتخاب دقیق و مقرون به صرفه خرید کفپوش آسانسور فاکتور های مهمی وجود دارد که به خریداران هنگام انتخاب کمک می کند. شناخت این فاکتور ها کمک می کند با دید بازتر و با توجه به بودجه مورد نظر خود اقدام به خرید کنید. از مهم ترین فاکتور های مهم در انتخاب کفپوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن کفپوش

ظرفیت هر اتاقک آسانسور محدودیت مشخصی برای تحمل وزن دارد. به همین دلیل انتخاب کفپوش مناسب نیز تأثیر زیادی در وزن آسانسور دارد. در صورتی که وزن کفپوش سنگین باشد ، در وزن آن نیز تأثیر منفی دارد.

  • سرعت نصب کفپوش

یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام خرید کفپوش سرعت نصب آن در حین اجرا است. برای نصب برخی از کفپوش ها لازم است که آسانسور و حتی بیرون از آن تخریب و مجددا بازسازی شود. به همین دلیل اگر وقت کافی برای بازسازی و تخریب ندارید ، کفپوش هایی که نصب آسان و سریع دارند انتخاب کنید.

  • هزینه کفپوش
مطلب مرتبط  نکاتی که در انتخاب موکت راه پله باید به آن توجه کرد

در وهله اول هزینه ای که برای نصب و خرید کفپوش آسانسور اهمیت زیادی دارد. هر مقدار که بتوانید برای خرید هزینه کنید کفپوش مناسب تر و با کیفیت تری می توانید تهیه کنید. با این وجود فروشگاه آنلاین موکت زت با توجه به بودجه مورد نظر خود خریداری نمایید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1