موکت نمازخانه و مسجد

ارائه با کیفیت‌ترین طرح و رنگ‌های موکت نمازخانه و مسجد

خرید انواع موکت مسجد و نمازخانه

موکت زت تولید کننده انواع موکت در طرح ها و رنگ های متنوع با بالاترین کیفیت ساخت

قیمت مناسب

موکت های زت با استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. با خرید از موکت زت می‌توانید اطمینان داشته باشید که بالاترین کیفیت موکت از برترین برندهای این حوزه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری می‌نمایید.

شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های ۲۲۶۰۳۶۱۴-۰۲۱ و ۲۲۶۰۳۶۱۴-۰۲۱ با همکاران ما در شرکت زت تماس در ارتباط باشید. در این راستا، می‌توانید ضمن دریافت پاسخ سوالات خود، به طور رایگان از مشاوره زت بهره‌مند شوید.

ارسال فوری

در صورت سفارش موکت از زت کارپت، کالای موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان دریافت خواهید کرد. موکت زت به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی موکت در ایران سفارش مشتریان خود را در مدت کوتاهی تحویل می‌دهد.

سفارش موکت مسجد و نمازخانه

عبادت و راز و نیاز همیشه جز جدا ناشدنی زندگی عده‌ای از افراد است. به همین جهت اهمیت دارد که آسودگی و آرامش خاطر افراد در زمانی که در فضاهای عبادتی مثل نمازخانه یا مسجد حضور دارند، حفظ گردد.

یکی از مولفه هایی که در تامین این نیاز نقش اساسی دارد، توجه به دکوراسیون داخلی این فضاهاست. مولفه ای که کمتر به آن توجه میشود. در صورتی که دقت‌نظر در طراحی مسجد یا نمازخانه نقش بسزایی در متمایز شدن آنها دارد.

انتخاب کفپوش مناسب برای مساجد و نمازخانه به این جهت حائز اهمیت است، که این فضا به رعایت استاندارد‌های زیادی احتیاج دارد. برای مثال کفپوش این محیط پیوسته باید پاکیزه باشد. از طرف دیگر این موکت باید راحت و نرم بوده تا افراد ساعت ها بتوانند بدون احساس ناراحتی در آنجا زمان صرف کنند. “موکت” با حل کردن تمامی این دغدغه‌ها، مناسب‌ترین انتخاب برای کفپوش مسجد و نمازخانه خواهد بود.

شرکت زت فراهم آورنده‌ی با‌کیفیت‌ترین انواع موکت نمازخانه و مسجد است. این مجموعه تلاش می‌کند به واسطه‌ی ارائه‌ی بهترین نوع بافت و الیاف به مشتریان، گامی بزرگ در جهت جلب خشنودی آن‌ها برداشته باشد.

موکت نمازخانه هتل | شرکت زت
موکت مسجد هتلی | مجموعه زت کارپت

قیمت موکت نمازخانه هتل

قیمت موکت را می‌توان عاملی کلیدی در تصمیم گیری خریداران دانست. بنابراین مهم است که محصولی با کیفیت، با قیمت مناسب عرضه شود. شرکت موکت زت موکت مسجد و نمازخانه هتل را با کیفیت و قیمتی مطلوب در اختیار مشتریان خورد قرار داده است. مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت موکت نمازخانه هتل عبارتند از :

حجم موکت : حجم موکت نشان‌دهنده فاصله قرار گرفتن تارهای موکت از یکدیگر است. این فاصله هر چه کمتر باشد حجم موکت بیشتر و نرمتر می‌شود.

ضخامت موکت : ضخامت بیشتر موکت تضمین کننده ماندگاری بیشتر آن است. در محیط های پر رفت و آمد مثل هتل خرید موکت ضخیم اهمیت بالایی دارد.

الیاف موکت : الیاف موکت ماهیت و ویژگی های موکت را نشان می‌دهد. برخی الیاف ها در برابر آلودگی های محیطی مقاوم هستند و برخی دیگر ساده شسته می‌شوند. تمام این خواص جالب موکت به سازگاری ان با محیط های مختلف بر می‌گردد در الیاف آن نهفته است.

طرح موکت : طرح موکت نیز می‌تواند در هزینه تاثیرگذار باشد. طرح های متراکم معمولا از طرح های سبک و ساده قیمت بیشتری دارند.

برند موکت : برند موکت تا حدود زیادی نشان دهنده کیفیت موکت است. موکت های تولیدی برندهای معروف از اغلب کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارند.

 

نحوه خرید موکت مسجد به چه صورت است ؟

مشاوران در شرکت زت آماده ی ارائه‌ی هر گونه راهنمایی در خصوص انتخاب مناسب‌ترین موکت مسجد و یا نمازخانه به شما هستند. همچنین متخصصان با‌تجربه‌ی این مجموعه مفتخرند تا به شما در طراحی موکت اختصاصی مسجد یا نمازخانه خود کمک نمایند. شما می‌توانید سفارش موکت خود را به آسودگی به مجموعه زت بسپارید.

از آنجایی که رسیدن به بهترین و مناسب ترین انتخاب برای چنین فضاهایی، کار ساده ای نیست؛ همکاران ما در زت کارپت آماده همراهی شما در این تصمیم هستند. شما میتوانید جهت کسب هر گونه اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره حرفه ای خرید با متخصصان مجموعه زت در ارتباط باشید.

کافیست از طریق شماره تماس های مجموعه با ما در ارتباط باشید و یا از طریق شماره واتس اپ به متخصصان زت پیام دهید.

خرید موکت مسجد و نمازخانه | موکت زت

سوالات متداول

موکت مناسب نمازخانه را موکتی در نظر می‌گیریم که در درجه اول دغدغه‌ی پاکیزگی در آن وجود باشد و مقاومت بالایی هم در برابر آلودگی‌ها دارا باشد. از طرف دیگر چون ممکن است افراد زمان طولانی‌ای را در این مکان بگذرانند، مهم است تا آسایش و راحتی آنها هم به درستی تضمین شود. بنابراین الیاف و حجم موکت مهم‌ترین مولفه‌ها در سفارش موکت مسجد هستند. همچنین استفاده از طرح‌های با اصالت هم در زیبایی این فضا تاثیر بسزایی دارد.

قیمت موکت نمازخانه به مولفه‌های زیادی از جمله حجم، ضخامت، الیاف، طرح و برند موکت بستگی دارد. به واسطه تغییر هر یک از این موارد قیمت موکت مسجد هم تغییر خواهد کرد.

مزایای موکت به عنوان کفپوش شامل موارد گسترده‌ای می‌شود. تنوع بی اندازه در رنگ و طرح، کیفیت بالا، مقاومت در برابر الاینده ها، عایق صوت و دما، ایمنی و بهره‌وری تنها گوش‌ای از این ویژگی‌ها هستند.

در انتخاب مناسب ترین موکت برای مسجد و نمازخانه ، کار شما راحت‌تر از آن چیزی خواهد بود که به نظر می‌رسد. مجموعه زت کارپت با داشتن تیمی حرفه‌ای از متخصصین و مشاورین این حوزه، متناسب با نیازتان بهترین موکت را با قیمتی مناسب به شما ارائه خواهند کرد.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1