موکت راهرو هتلی

چشم نواز‌ترین طرح های موکت برای راهرو هتل

قیمت مناسب

موکت های زت با استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. با خرید از موکت زت می‌توانید اطمینان داشته باشید که بالاترین کیفیت موکت از برترین برندهای این حوزه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری می‌نمایید.

شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های ۲۲۶۰۳۶۱۴-۰۲۱ و ۲۲۶۰۳۶۱۴-۰۲۱ با همکاران ما در شرکت زت تماس در ارتباط باشید. در این راستا، می‌توانید ضمن دریافت پاسخ سوالات خود، به طور رایگان از مشاوره زت بهره‌مند شوید.

ارسال فوری

در صورت سفارش موکت از زت کارپت، کالای موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان دریافت خواهید کرد. موکت زت به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی موکت در ایران سفارش مشتریان خود را در مدت کوتاهی تحویل می‌دهد.

سفارش موکت راهرو هتل

زمانی که افراد هتل را انتخابی برای اقامت، به دور از محل اصلی زندگیشان، در نظر می‌گیرند، انتظار یک تجربه‌ی خوب، به یاد ماندنی و راحت را دارند. اما به ارمغان آوردن چنین تجربه‌ای برای مسافران، در مسیر حضورشان در هتل، از لحظه ورود تا دسترسی به دیگر بخش‌ها، نیازمند توجه زیادی به جزئیات است. راهرو‌ها به عنوان گذرگاه ارتباطی تمامی بخش‌های هتل، یکی از اصلی‌ترین قسمت ها، برای تداعی کردن چنین حس خوبی هستند.

به جهت اینکه در هتل‌‌ها عبور و مرور بیشتری بر روی سطح زمین وجود دارد، انتخاب کفپوش مناسب به خصوص برای راهروها که شریان اصلی ارتباطی هستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. موکت به علت راحتی، ایمنی و تنوع بیشتری که دارد مناسب‌ترین کفپوش برای راهرو هتل به حساب می‌آید. با انتخاب یک موکت راهرو مناسب، حس راحتی بیشتری را برای مسافران به آرمغان می‌آورید.

مجموعه زت با همکاری شاخص‌ترین برند‌ها در دنیا، امکان تامین انواع موکت‌های راهرو هتل‌ها را با بهترین نوع بافت و الیاف در اختیار شما قرار می‌دهد. موکت های هتلی زت ضمن جذابیت طرح و رنگ، در برابر مواد آلاینده‌ها هم مقاومت بسیار بالایی دارند. 

کارشناسان مجموعه زت علاوه بر ارائه مشاوره در ارتباط با مشخصات فنی انواع موکت‌های مخصوص راهرو هتل، تجربه و تخصص کافی در خصوص طراحی اختصاصی را نیز دارا می باشند. شما می‌توانید جهت سفارش موکت راهرو هتل خود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

موکت راهرو هتلی | زت کارپت
موکت راهرویی هتل | زت کارپت

قیمت موکت راهرو هتل

قیمت از دیرباز تا کنون دغدغه مهمی برای خریداران بوده است. مهم نیست که شما در چه سطحی از رفاه اقتصادی باشید. همواره افراد تمایل به خرید جنس موردنظر خود با صرف هزینه ای مناسب دارند. شرکت موکت زت بالاترین کیفیت موکت راهرو هتل را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان می‌گذارد. مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت موکت راهرو هتل عبارتند از :

حجم موکت : حجم موکت نشان‌دهنده فاصله قرار گرفتن تارهای موکت از یکدیگر است. این فاصله هر چه کمتر باشد حجم موکت بیشتر و نرمتر می‌شود.

ضخامت موکت : ضخامت بیشتر موکت تضمین کننده ماندگاری بیشتر آن است. در محیط های پر رفت و آمد مثل هتل خرید موکت ضخیم اهمیت بالایی دارد.

الیاف موکت : الیاف موکت ماهیت و ویژگی های موکت را نشان می‌دهد. برخی الیاف ها در برابر آلودگی های محیطی مقاوم هستند و برخی دیگر ساده شسته می‌شوند. تمام این خواص جالب موکت به سازگاری ان با محیط های مختلف بر می‌گردد در الیاف آن نهفته است.

طرح موکت : طرح موکت نیز می‌تواند در هزینه تاثیرگذار باشد. طرح های متراکم معمولا از طرح های سبک و ساده قیمت بیشتری دارند.

برند موکت : برند موکت تا حدود زیادی نشان دهنده کیفیت موکت است. موکت های تولیدی برندهای معروف از اغلب کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارند.

 

سوالات متداول

راهرو‌ها یکی از پر تردد‌ترین قسمت‌ها در هتل به حساب می‌آیند. به همین خاطر لازم است ضخامت بالایی داشته که بتوانند مقامت بیشتری از خودشان نشان دهند. همچنین لازم تا از نظر ظاهری موکت‌ها بتوانند نماینده ای از دکوراسیون کل هتل باشند.

برخی از مولفه‌های اثر گذار بر قیمت موکت راهرویی شامل موارد زیر است:

ضخامت، فشردگی، تراکم طرح، الیاف، برند و ...

علاوه بر اینکه انتخاب موکت برای شما مزیت هایی مثل تنوع در طرح و رنگ، تنوع در اندازه، کیفیت و دوام، عایق صوتی، کنترل دما، بهره وری انرژی و ایمنی را فراهم می آورد؛ متخصصان زت پیوسته راهنمای شما در انتخاب موکت مناسب هستند.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1