موکت تالار و رستوران

خرید موکت رستوران و تالار در گستره ای از باکیفیت ترین انواع

چرا خرید موکت رستوران بهترین انتخاب برای این فضا به شمار میرود؟

رستوران ها و تالارها مکان هایی هستند که تعداد افراد زیادی در مانی کوتاه در آن حضور پیدا میکنند. از همین جهت بستر چنین موقعیتی باید به درستی فراهم باشد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که رستوران و تالار اهمیت بالایی دارد، کفپوش آنهاست. 

اما انتخاب کفپوش برای چنین مکان هایی نیز، دغدغه های مربوط به خودش دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر میگردد؛ 

  • این مکان ها در معرض آلودگی های زیادی هستند و همزمان پاکیزگی دائمی نیز در آنها نقش مهمی دارد.
  • به جهت عبور و مرور زیاد، اگر کفپوش به درستی انتخاب نشود، امکان سرخوردن بر روی آنها بسیار است.
  • مبحث دکوراسیون داخلی نیز نقش بسیار مهمی در این انتخاب دارد.

با تمامی توضیحات پیش گفته و موارد بسیار دیگری، گزینش موکت، برترین انتخاب برای این دسته از مکان هاست. چراکه با رفع تمامی این نیازها، مزایای بسیاری را نیز با خود به دنبال دارد.

موکت های تالار و رستوران زت در کنار تمایز و جذابیت در رنگ و طرح، مقاومت بالایی در برابر آلودگی ها نیز دارند.

موکت رستوران هتل | شرکت زت کارپت

چرا زت کارپت ؟

زت کارپت با گردهم آوری طیف وسیعی از باکیفیت ترین و برترین انواع موکت، امکان خرید موکت رستوران را برای گروه بزرگی از سلایق فراهم آورده است.

کارشناسان در مجموعه زت، به شما در سفارش موکت رستوران و تالار حود کمک خواهند کرد. شما می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره‌های فنی در رابطه با انتخاب محصول مورد نظر خود، از متخصصان با‌تجربه‌ی این مجموعه جهت طراحی موکت اختصاصی تالار و رستوران خود راهنمایی بگیرید. شما برای سفارش موکت رستوران هتلی و موکت تالار به راحتی می توانید با زت در تماس باشید.

طراحی

بخش طراحی Zatt carpet متشکل از متخصصان برجسته در حوزه معماری، گرافیک و طراحی فرش، آماده ارائه تجربیات خود در زمینه طراحی و چیدمان موکت برای پروژه‌های مختلف در رستوران و تلار شما می‌باشد. زت کارپت نتیجه‌ای متفاوت ارائه خواهد کرد.

تامین

Zatt carpet به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان موکت تالار و رستوران در منطقه، با داشتن نمایندگی و عاملیت فروش از ۹ برند اروپایی و آمریکایی و همکاری با تولیدکنندگان توانمند داخلی آماده ارائه خدمات در این حوزه است.

خدمات

اندازه گیری، نصب و خدمات پس از فروش یکی از ارکان مهم در ایجاد کیفیت، زیبایی و دوام این محصول محسوب می‌شود که Zatt carpet با بهره‌گیری از دانش و تجهیزات مدرن و متخصصان با تجربه این مهم را بهترین صورت به انجام می‌رساند.

قیمت مناسب

موکت های زت با استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. با خرید از موکت زت می‌توانید اطمینان داشته باشید که بالاترین کیفیت موکت از برترین برندهای این حوزه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری می‌نمایید.

شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های ۲۲۶۰۳۶۱۴-۰۲۱ و ۲۲۶۰۳۶۱۴-۰۲۱ با همکاران ما در شرکت زت تماس در ارتباط باشید. در این راستا، می‌توانید ضمن دریافت پاسخ سوالات خود، به طور رایگان از مشاوره زت بهره‌مند شوید.

ارسال فوری

در صورت سفارش موکت از زت کارپت، کالای موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان دریافت خواهید کرد. موکت زت به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی موکت در ایران سفارش مشتریان خود را در مدت کوتاهی تحویل می‌دهد.

موکت رستوران هتل | زت کارپت

فاکتورهای موثر بر قیمت موکت تالار و رستوران

برایمان قابل پذیرش باشد یا نباشد، قیمت همیشه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تصمیم گیری برای خرید هستند. اما این فاکتور، پیچیدگی های مربوط به خودش را دارد. چرا که این موضوع پیوسته، متاثر از عوامل گوناگونیست.

این موضوع در رابطه با قیمت موکت رستوران و تالار نیز صادق است. پیچیدگی در تعیین قیمت موکت تالار و رستوران زمانی بالاتر میرود که این کالا در دسته کالاهایی با طول بالا نیز قرار میگیرد.

شرکت موکت زت مفتخر است بالاترین کیفیت موکت تالار و رستوران را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان می‌گذارد. اما از جمله مهم‌تذرین مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت موکت تالار و رستوران  میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

حجم موکت : حجم موکت نشان‌دهنده فاصله قرار گرفتن تارهای موکت از یکدیگر است. این فاصله هر چه کمتر باشد حجم موکت بیشتر و نرمتر می‌شود.

ضخامت موکت : ضخامت بیشتر موکت تضمین کننده ماندگاری بیشتر آن است. در محیط های پر رفت و آمد مثل هتل خرید موکت ضخیم اهمیت بالایی دارد.

الیاف موکت : الیاف موکت ماهیت و ویژگی های موکت را نشان می‌دهد. برخی الیاف ها در برابر آلودگی های محیطی مقاوم هستند و برخی دیگر ساده شسته می‌شوند. تمام این خواص جالب موکت به سازگاری ان با محیط های مختلف بر می‌گردد در الیاف آن نهفته است.

طرح موکت : طرح موکت نیز می‌تواند در هزینه تاثیرگذار باشد. طرح های متراکم معمولا از طرح های سبک و ساده قیمت بیشتری دارند.

برند موکت : برند موکت تا حدود زیادی نشان دهنده کیفیت موکت است. موکت های تولیدی برندهای معروف از اغلب کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارند.

سفارش موکت رستوران و تالار

سفارش موکت رستوران و تالار ، آن هم دقیقا منطبق با ماهیت و کاربری فضای شما در برخی مواقع کاریست که بدون نظر متخصص امکان پذیر نخواهد بود.

مشاوران ما در مجموعه زت با سالها تجربه در این حوزه و کسب دانش تخصصی به خوبی میتوانند شما را در فرآیند خرید موکت تالار و رستوران خود همراهی کنند.

اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت موکت رستوران را دارید، میتوانید از طریق تماس با مجموعه ما و یا همچنین از طریق تکمیل فرم مشاوره درخواست خود را ثبت کنید.

همکاران ما در کوتاه ترین زمان با شما در ارتباط خواهند بود.

سفارش موکت تالار و رستوران

سوالات متداول

موکتی را برای رستوران مناسب می دانیم که علاوه برای تمامی ویژگی‌های فنی از جمله ضحامت و حجم متناسب، که باید داشته باشد، الیاف با‌کیفیتی نیز داشته باشد، تا بتواند در طول زمان در مقابل آلاینده‌ها و فرسایش مقاومت کنند.

قیمت موکت رستوران براساس ضخامت، فشردگی، تراکم طرح، الیاف و برند آن مشخص می‌گردد. هر کدام از این عوامل به اندازه‌ای در تعیین قیمت موثر هستند.

استفاده از موکت در رستوران و تالار جلوه فضا را به شدت بالا می‌برد. علاوه بر اینکه انتخاب‌های بیشتری در رابطه با طرح و رنگ در اختیار شما قرار می‌دهد، مزیت های دیگری چون ایمنی، عایق صدا بودن و ... را نیز دارد.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1