اهمیت استفاده از موکت با کیفیت در هتل ها

اهمیت استفاده از موکت با کیفیت در هتل ها | شرکت زت کارپت

انتخاب کفپوش مناسب بخش مهمی از طراحی و دکوراسیون منزل و یا در مقیاس بزرگ تر حتی هتل ها و مهمان سرا ها است. پیدا کردن یک موکت هتلی با کیفیت و مناسب و انتخاب آن از میان انواع موکت ها بدون داشتن اطلاعات کافی بسیار دشوار است. از آنجا که موکت یکی از کفپوش های رایج و پرکاربرد در هتل ها است ؛ در هنگام انتخاب و خرید توجه به برخی از نکات بسیار حائز اهمیت است.

در صنعت هتل داری ارائه خدمات عالی و با کیفیت یکی از اولویت های اصلی است، زیرا باید تمام شرایط برای ایجاد آرامش مسافرین فراهم شود. یکی از مهمترین مواردی که می تواند باعث جلب رضایت مشتریان شود انتخاب موکت مناسب است. هتل ها جزء فضاهای تفریحی و خدماتی می باشند که همه ی ما حداقل یک بار به آن ها مراجعه کرده ایم.

همانطور که می دانید هتل ها محل هایی پررفت و آمد هستند که باید متریال های با کیفیت در پوشش کف آن ها استفاده کرد. یکی از اولین اِلمان هایی که در هنگام ورود به یک اتاق جدید به آن توجه می کنیم، کفپوش اتاق است. ی

ک کفپوش گرم و لطیف در نخستین قدم ها توجهات را به خود جلب می کند، شاید به همین دلیل است که در هتل ها معمولاً از موکت استفاده می شود؛ تا مطمئن شوند که مهمان تحت تأثیر فضایی که میزبان برایش فراهم کرده قرار می گیرد.

در این متن ما قصد داریم از چگونگی استفاده از موکت با کیفیت در هتل ها، اهمیت خرید یک موکت هتلی با کیفیت و اینکه چطور یک موکت هتلی با کیفیت بخریم همچنین تأثیر این محصول بر زیبایی هتل ها و تأثیر ویژگی های عالی بعضی مدل ها بروی انتخاب آن ها، بپردازیم.

چرا استفاده از موکت با کیفیت در هتل ها اهمیت دارد

اگر توجه کرده باشید در هتل های لوکس از موکت های ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده نمی کنند بلکه از انواع موکت هتلی با کیفیت استفاده می کنند؛ زیرا تأثیر این کفپوش را در جذب بیشتر مشتری به خوبی درک کرد ه اند.

اغلب هتل ها از موکت با جنس و الیاف پلی آمید به علت کیفیت مناسبی که دارد استفاده می کنند. این نوع موکت دارای الیاف نایلون هستند که در برابر سایش و فشار تحمل زیادی دارند و به راحتی دچار فرسایش نمی شوند. همچنین این نوع موکت به آسانی تمیز می شود و کثیفی را به راحتی به خود جذب نمی کند.

مطلب مرتبط  شناخت 5 مورد از سبک های دکوراسیون هتل

از دیگر مزایای موکت پلی آمید، مقاومت در برابر پیچ خوردگی و سرخوردگی، دارای انعطاف پذیری بالا، تمیزی آسان، عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید، ضد الکتریسیته ساکت، مقاوم در برابر سایش، طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه آن است.

استفاده از موکت با کیفیت در هتل | شرکت زت کارپت

ابعاد مختلف موکت هتلی با کیفیت

موکت هتلی با کیفیت از نظر ابعاد شامل موکت رولی و موکت تایلی می شود. در سالن های بزرگ مانند سالن اجتماعات و… از موکت رولی استفاده می شود، این نوع موکت با ابعاد سفارشی تولید می شوند.

همچنین این موکت به راحتی با کاتر برش می خورد و کار با آن بسیار آسان است. معمولاً موکت ایرانی در ابعاد ۲ و ۳ و ۴ متر تولید می شود. رول موکت خارجی نیز با عرض بیشتر و در حدود ۵ تا ۶ متر هم به فروش می رسد.

موکت های تایلی مربعی نیز با اندازه های استاندارد تولید می شود. معمولاً موکت های تایلی نیاز به برش کمتری دارند و در نتیجه دور ریز کمتری نیز دارند و همین موضوع باعث صرفه اقتصادی این نوع موکت ها می شود.

ابعاد استاندارد موکت های تایلی ۴۸*۴۸ و ۵۰*۵۰ و ۶۰* ۶۰ و ۹۶* ۹۶ سانتی متر می باشند. جهت خریداری چنین محصولاتی حتماً به فروشگاه های زت کارپت مراجعه کنید تا از تنوع در رنگ و نوع آنجا بهره مند شوید.

اهمیت خرید یک موکت هتلی با کیفیت

یکی از مواردی که یک موکت هتلی با کیفیت باید داشته باشد، دوام بالا می باشد. همانطور که می دانید هتل ها محل رفت و آمد مسافران زیاد با چمدان های سنگین می باشد، به همین دلیل دوام و قدرت ضد فرسایشی موکت اهمیت فراوانی دارد.

در تعیین میزان دوام موکت، سه فاکتور نقش اساسی دارد: از جمله رنگ، تراکم، نقش و طرح؛ پس برای اینکه جنس خوب را از بد تشخیص دهیم ابتدا به تراکم و بافت موکت باید توجه کنید.

هر چقدر تراکم بافت موکت هتلی با کیفیت بیشتر باشد، جنس بهتری نیز خواهد داشت. اگر چه این موضوع با چشم نیز قابل تشخیص است ولی بهترین کار این است که از فروشنده در مورد میزان تراکم این محصول سوال شود. البته مشخصات موکت معمولاً در فاکتور خرید ذکر می شود.

تراکم استاندارد موکت هتلی چقدر می باشد :

به طور کلی هر موکت با توجه به نوع فضا با تراکم های مختلفی طراحی شده اند؛ مثلا تراکم ۴۰۰۰۰ به بالا برای رفت و آمد متوسط، تراکم ۵۰۰۰۰ به بالا برای رفت و آمد زیاد، تراکم ۶۰۰۰۰ به بالا برای رفت و آمد خیلی زیاد، و تراکم ۷۰۰۰۰ به بالا برای رفت و آمد فوق زیاد طراحی شده اند. چنین تراکم هایی را با کیفیت عالی فقط می توانید در فروشگاه های زت کارپت بیابید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید موکت آمفی تئاتر

خرید یک موکت هتلی با کیفیت | شرکت زت کارپت

چطور یک موکت هتلی با کیفیت بخریم:

زت کارپت به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده گان موکت در منطقه شناخته شده است زیرا طرف قرارداد با نمایندگی و عاملیت فروش از ۹ برند موکت اروپایی و آمریکایی است و همچنین همکاری با تولید کنندگان توانمند داخلی را نیز در کارنامه خود دارد و آماده ارائه خدمات در این حوزه می باشد. اندازه گیری، نصب و خدمات پس از فروش یکی از ارکان های مهم در انتخاب یک فروشگاه موکت هتلی با کیفیت است.

کفپوش های هتلی علاوه بر زیبایی و جلوه ظاهری باید دوام و کیفیت بالایی هم داشته باشند بدون تردید موکت محبوب ترین کفپوش هتلی به حساب می آید و دکوراتیوها توجه خاصی به این محصول دارند. حتی در ورودی هتل ها از موکت استفاده می شود تا مهمان هایی که برای اولین بار به این مکان وارد می شوند حس صمیمیت و گرمی را تجربه کنند.

استفاده از موکت هتلی با کیفیت چقدر در زیبایی دکوراسیون هتل نقش دارد:

همانطور که قبلا اشاره کردیم جنس، طرح و رنگ موکت سه عنصر مهم و تأثیر گذار در دکوراسیون داخلی هتل ها می باشند. برای انتخاب رنگ، حتی الامکان نباید از رنگ های روشنی مثل سفید استفاده نمود از طرفی نباید رنگ های بسیار تیره مثل طوسی پررنگ، قهوه ای سوخته و… هم انتخاب شوند زیرا این رنگ ها هم کثیفی را به راحتی نمایش می دهند و فضا را دلگیر و خفه می نمایانند.

امروزه در بازار موکت ها تنوع رنگی و طرح زیادی وجود دارد که همین امر دست مشتری را برای خرید با طرح و رنگ دلخواه خود باز کرده است و مشتری می تواند با توجه به نوع اقلیم و دکوراسیون داخلی هتل خود هر رنگ و طرحی را انتخاب کند. پس در انتخاب یک موکت هتلی با کیفیت دست خریدار بسیار باز است فقط داشتن آگاهی درست از چیزی که می خواهید را می طلبد.

انتخاب موکت هتلی با کیفیت که قیمت مناسبی هم داشته باشد:

همانطور که می دانید شیک بودن دکوراسیون داخلی هتل یکی از مهم ترین اصول هتل داری می باشد، اما این به معنای خرید موکت های گران قیمت نیست. معمولاً موکت های تجاری هتلی قیمت پایین تری نسبت به موکت های منازل دارند زیرا این نوع محصولات به صورت عمده خریداری می شوند و همین موضوع باعث پایین آمدن هزینه های خرید می گردد.

مطلب مرتبط  موکت هتلی چه ویژگی هایی دارد

استفاده از موکت تایلی برای فضاهای هتل مزایای زیادی دارد. این نوع موکت ها علاوه بر زیبایی ظاهری ای که دارند صرفه اقتصادی زیادی نیز دارند. برای مثال در صورت آسیب احتمالی به قسمتی از موکت می توان همان تایل را تعویض کرد. از آنجایی که تمام کف هتل ها با موکت پوشیده می شوند و با توجه به دوام و ماندگاری موکت های تایلی به نظر می رسد انتخاب آن به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

یک موکت خوش رنگ با نقش های بسیار زیبا می تواند سالیان زیادی زینت بخش دکوراسیون داخلی هتل ها شود. معمولاً موکت های نقش دار نیز از موکت های تک رنگ گرانتر هستند، بنابراین اگر می خواهید کمتر هزینه کنید به دنبال گزینه های ساده تر باشید؛ البته امروزه در دکوراسیون این مکان ها موکت هتلی با کیفیت ساده بیشتر از نوع طرحدار آن طرفدار دارد.

انتخاب موکت هتلی با کیفیت | شرکت زت کارپت

مزایای انتخاب موکت هتلی با کیفیت:

موکت ها برای سالمندان و کودکان فضای امنی در داخل اتاق های هتل ایجاد می کنند. جاذب صدا هستند و سرو صدای محیط را به خود جذب می کنند؛ گرم هستند و ظاهری زیبا و راحتی نسبی باعث می شود که با قدم گذاشتن روی آن ها حس کنیم که در اتاق خواب منزل خودمان هستیم.

همین دلایل سبب شده تا هتل داران موکت هتلی با کیفیت را بهترین انتخاب برای هتل های لوکس و درجه یک خود بدانند.

جمع بندی

دکوراسیون داخلی هتل و تجهیزات آن نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان دارد. با توجه به رفت و آمد زیاد در یک هتل، لازم است تا در انتخاب کفپوش مناسب دقت بیشتری شود.

مناسب ترین کفپوش برای هتل ها در سراسر جهان فرش و موکت ها هستند؛ بنابراین انتخاب موکت هتلی با کیفیت بسیار مهم است زیرا موکت ها تنوع بی نظیری دارند، طرح و رنگ آن ها بسیار گسترده است و در جنس و میزان ضخامت های متفاوتی در بازار موجود هستند. همانطور که می دانید هر بخش از هتل به یک نوع خاص از این محصولات نیاز دارد که بسته به میزان رفت و آمد، نیاز های افراد و میزان تمیزی مورد نیاز انتخاب می شوند. این تنوع و کیفیت را فقط و فقط از زت کارپت بخواهید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1