نکاتی که باید قبل از خرید موکت تایلی اداری بدانید

نکاتی که باید قبل از خرید موکت تایلی اداری بدانید

با خرید موکت تایل اداری، به استقبال تحولی شگفت انگیز در دکوراسیون دفتر کارتان بروید! فرض کنید در آستانه ورود به دفتر کاری مدرن هستید و موکت تایلی ظریف و خوش نقش، فرش قرمزی را زیر پایتان پهن کرده‌اند تا شما را به دنیایی جدید از زیبایی و کارایی هدایت کنند.

باید بگوییم که موکت تایلی دیگر فقط یک کفپوش ساده نیست، بلکه ابزاری هوشمندانه برای ارتقای زیبایی، کارایی و سلامتی در محیط کار شماست. با ما همراه باشید تا سفری جذاب به دنیای موکت های اداری تایلی را آغاز کنیم درباره نحوه خرید اصلی این کف پوش ها اطلاعات جالبی را کسب کنیم.

۶ نکته کلیدی قبل از خرید موکت تایلی اداری

درست است که این موکت ها میتوانند زیبایی را به معنای واقعی وارد فضای اداره کنند، منتهی کیفیت خرید شما هم در نحوه انتخاب محصول بی تاثیر نیست. شما باید درباره عوامل متعددی قبل از خرید موکت تایلی اداری تحقیق کنید که ما در زیر به مهم ترین آنها اشاره کرده ایم.

خرید موکت تایلی اداری

دوام و ماندگاری

دوام کفپوش در محیط های پرتردد اهمیت ویژه ای دارد. کاشی فرش های با گرید (کلاس سایش) ۳۲ یا ۳۳ برای مصارف تجاری مناسب هستند. گرید ۳۳ مقاومت بالاتری داشته و برای فضاهای با تردد بسیار زیاد ایده آل است. به طور کلی انتظار می رود یک کف پوش تایلی با کیفیت، حداقل ۱۰ سال در صورت نصب و نگهداری صحیح دوام داشته باشد. هنگام انتخاب این موکت به محل قرارگیری آن و میزان تردد در آن ناحیه توجه کنید.

تاثیر بر سلامت و آسایش کارکنان

کارمندان تمام وقت بخش زیادی از هفته را در محیط کار سپری می کنند، بنابراین در انتخاب کفپوش باید به سلامت آنها نیز بیاندیشید. موکت های ساخته شده از نایلون با الیاف آنترون ۶.۶ (Antron® ۶.۶ ) علاوه بر ایجاد احساس راحتی زیر پا، به جذب ذرات معلق در هوا کمک کرده و کیفیت هوای محیط را بهبود می بخشد. این ویژگی برای افرادی که حساسیت دارند بسیار مفید است.

موکت اداری تایل مدل Planet05 | زت کارپت

موکت اداری تایل مدل Planet05 برند Medess

موکت اداری تایل مدل Exoplanet03 برند Medess | زت کارپت

موکت اداری تایل مدل Exoplanet03 برند Medess

موکت اداری تایل مدل Galaxy03 برند Medess | زت کارپت

موکت اداری تایل مدل Galaxy03 برند Medess

نگهداری آسان

یکی از مزیت های مهم موکت تایلی اداری، سهولت در نگهداری آن است. موکت های باکیفیت لکه را کمتر نشان می دهند و تمیز کردن آنها آسان تر است، انتخاب مناسبی برای محیط پرتردد اداره است. بنابراین در زمان خرید این موکت ها به نحوه نگهداری و تمیز کردن آنها نیز توجه خاصی داشته باشید.

خرید موکت تایلی اداری

سبک و طرح

طرح موکت معرف شخصیت و فرهنگ سازمانی شرکت شماست. می توانید با انتخاب طرح های مناسب، فضایی گرم و صمیمی و پر انرژی ایجاد کنید. همچنین امروزه موکت هایی با طرح های مدرن و زیبا تولید می شوند که در کنار زیبایی، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کنند.

رنگ

رنگ کفپوش تاثیر بسزایی بر روحیه کارکنان دارد. انواع رنگ های روشن مانند زرد و سبز حس خوش بینی و انرژی را القا می کنند، در حالی که رنگ های سردتر مانند آبی آرامش بخش هستند. می توانید با استفاده از رنگ های مختلف، بخش های مختلف را از یکدیگر تفکیک کنید و یا مسیرهای رفت و آمد را مشخص نمایید.

آیا با خرید موکت تایلی اداری امکان سفارشی سازی طرح اجرای آن وجود دارد؟

بله، با خرید موکت تایلی اداری امکان سفارشی سازی طرح آن وجود دارد. موکت‌های تایلی اداری، انعطاف پذیری بالایی در امر سفارشی سازی دارند که به شما اجازه می‌دهد طرح و رنگبندی آن را بر اساس سلیقه و دکوراسیون محیط کارتان انتخاب کنید.

یکی از موکت‌های تایلی معتبر و مناسب برای سفارشی‌سازی، مجموعه زت کارپت است. زت کارپت با سابقه بیش از چهار دهه در زمینه تولید موکت‌های تایلی اداری، ارائه دهنده انواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است که به شما امکان می‌دهد موکت تایلی خریداری شده را به طور کامل سفارشی سازی کنید.

خرید موکت تایلی اداری

کارشناسان و طراحان زت کارپت با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه شما، از آغاز تا انتهای فرآیند سفارشی‌سازی، همراه شما خواهند بود. آن‌ها با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته طراحی و با توجه به اندازه و شکل محیط کار، موکت تایلی را با طرح و رنگی که بهترین هماهنگی را با دکوراسیون داخلی فراهم می‌کند، ارائه خواهند داد.

با استفاده از موکت تایلی سفارشی زت کارپت، محیط کارتان را به شیوه‌ای شیک و متناسب با نیازها و سلیقه خود تزئین کرده و به آن زندگی بخشید.

هزینه و قیمت موکت تایلی اداری

هزینه خرید موکت تایلی اداری قطعا یکی از عوامل مهم در انتخاب است. با این حال به یاد داشته باشید که دوام بالا، سهولت در نگهداری و طول عمر محصول در نهایت منجر به صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. بنابراین ارزان ترین گزینه، همیشه باصرفه ترین انتخاب نیست!

با در نظر گرفتن این نکات می توانید بهترین و مناسب ترین کفپوش را برای دفتر کار خود انتخاب کنید. موکت تایلی با داشتن ظاهری زیبا، دوام بالا و نگهداری آسان، آسایش و بازدهی کارکنان شما را افزایش خواهد داد.

موکت اداری تایل مدل Galaxy04 برند Medess | زت کارپت

موکت اداری تایل مدل Galaxy04 برند Medess

موکت اداری تایل مدل Exoplanet02 برند Medess | زت کارپت

موکت اداری تایل مدل Exoplanet02 برند Medess

موکت اداری تایل مدل Galaxy01 برند Medess | زت کارپت

موکت اداری تایل مدل Galaxy01 برند Medess

جمع بندی

خرید موکت تایل اداری برای محیط کار، نقشی اساسی در زیبایی، کارایی و سلامتی کارکنان شما ایفا می‌کند. موکت تایل به عنوان یک راه حل هوشمندانه، با مزایای فراوان خود، نظر بسیاری از مدیران و طراحان را به خود جلب کرده است.

انتخاب و خرید موکت تایلی اداری با زت کارپت

مجموعه تخصصی زت کارپت، به عنوان مرجعی معتبر در زمینه انواع موکت‌های اداری، با ارائه مشاوره تخصصی و طیف گسترده‌ای از موکت تایل‌های باکیفیت، در کنار شما خواهد بود تا بهترین انتخاب را برای دکوراسیون دفتر کارتان داشته باشید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1