استفاده از موکت ضد حساسیت چه مزایایی دارد؟

استفاده از موکت ضد حساسیت چه مزایایی دارد؟ | موکت زت

کودکان بسیار حساس هستند و والدین سعی دارند بهترین امکانات را برای رشد آن ها تأمین کنند. اتاق کودک مکانی است که خاطرات مهم و باارزشی را برای کودکتان می سازد و ایجاد یک چیدمان خاص می تواند این دوران را برای او به شیرین ترین روز های عمرش تبدیل کند. کودکان بازیگوش هستند و بار ها در طول روز زمین می خورند و ممکن است آسیب ببینند. معمولاً توصیه می شود برای کف اتاق آن ها ، از فرش و موکت های نرم استفاده کنید. موکت ضد حساسیت ، محصولی خاص و بسیار نرم است که برای کودکان طراحی شده است و الیاف آن از جنس پلی استر و با پلی آمید است.

موکت های ضد حساسیت همچنین برای افرادی که به گرد و خاک و الیاف فرش های ماشینی آلرژی دارند نیز توصیه می شود. در این مقاله به تمامی نکات راجع به ویژگی موکت ضد حساسیت و دیگر موارد مربوط به آن می پردازیم.

موکت ضد حساسیت چیست؟

موکت ضد حساسیت با الیاف نرمی که دارد، می تواند امنیت کامل را برای کودکان و افرادی که ممکن است در طول روز زمین بخورند، فراهم می کند. پیش از خرید موکت ضد حساسیت بهتر است نوع آن را بشناسید و کارکردش را بدانید. این نوع موکت از الیاف پلی استر و پلی آمیدی ساخته می شود و این جنس یکی از بهترین گزینه ها در نخ های موجود در ساخت موکت می باشد.

یک ویژگی موکت ضد حساسیت که آن را بسیار کاربردی می کند، حالت ارتجاعی بالای آن است. همچنین این موکت ها به دلیل جنس الیافی که در آن ها به کار می رود، در برابر باز شدن مقاوم هستند و تمیز کردن آن ها بسیار راحت است.

الیاف این موکت ها به گونه ای تهیه شده اند که دیر کثیف می شوند و لکه ها را نشان نمی دهند، البته این موضوع به رنگ موکت مورد نظر شما نیز بستگی دارد. این موکت ها مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر سایش دارند و این نکته می تواند بسیار کمک کننده باشد و کیفیت آن را در طولانی مدت حفظ کند.

مطلب مرتبط  موکت‌های low VOC یا موکت‌هایی با ترکیبات آلی فرار کم چه هستند؟

همچنین این الیاف گاز های آلرژی زا ندارند و با گرد و غبار و نخ و پرز ، باعث خارش و سردرد در افراد نمی شوند و افرادی که به فرش های ماشینی و عادی حساسیت دارند، می توانند با خرید موکت ضد حساسیت ، اوقاتی خوش را تجربه کنند.

موکت ضد حساسیت چیست؟ | موکت زت

کاربرد موکت های ضد حساسیت

 موکت ضد حساسیت برای کودکان و اتاق مکان هایی مانند مهد کودک مناسب است. شما می توانید بچه ها را با خیال راحت روی زمین بگذارید و مطمئن باشید مشکلی برایشان پیش نمی آید. این نوع موکت می تواند در محیط مناسب شما نصب شود و حتی کسانی که به فرش ها و گرد و غبار آن ها حساسیت دارند، می توانند با خرید موکت ضد حساسیت خیال خودشان را راحت کنند.

این موکت بسیار نرم است و کثیفی را نشان نمی دهد، به همین جهت حتی در خانه هایی که کودک در آن ها ساکن است نیز می تواند به کار برده شود. ویژگی موکت ضد حساسیت در درجه اول ، جنس الیاف آن است که تجربه ای متفاوت را در اختیار کاربران قرار می دهد و آنان می توانند با خیال راحت و اعتماد کامل از آن استفاده کنند.

البته برای مهدکودک و اتاق کودکان می‌توانید از موکت های آنتی باکتریال که خاصیت ضد میکروبی دارند هم استفاده کنید.

ویژگی موکت ضد حساسیت

این نوع موکت یک محصول خاص و منحصر به فرد است که جدیدترین مدل فرش با الیافی مخصوص است. ویژگی موکت ضد حساسیت این است که نرمی زیادی دارد و نسبت به الیافی که معمولاً برای موکت های دیگر استفاده می شود، برتری و ماندگاری بیشتری دارد. در ادامه به برخی از ویژگی های این محصول فوق العاده می پردازیم.

مطلب مرتبط  موکت پایدار چیست؟ دغدغه‌ی موکت‌های دوستدار محیط زیست از چه زمانی مطرح شد؟

موکت ضد حساسیت همان طور که پیش تر نیز گفته شد، از جنس پلی استر و پلی آمید است. پلی آمید بهترین جنس نخ موجود در بازار است که این نوع موکت را از آن تولید می کنند.

ویژگی موکت ضد حساسیت | موکت زت

  • حالت ارتجاعی

با توجه به این ویژگی ، به دلیل جنس الیاف این موکت ها ، خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری موکت بالایت و می توانید آن را در هر محیطی که می خواهید پهن کنید. این موکت تمامی بخش ها را پوشش می دهد و به دلیل این ویژگی ، به خوبی به زمین می نشیند و نمایی زیبا در اتاق خواب کودک ایجاد می کند.

  • مقاومت بالای الیاف موکت ضد حساسیت در برابر باز شدن

کودکان معمولاً بازیگوشی می کنند و ممکن است به فرش یا موکت آسیب برسانند. مقاومت بالای الیاف پلی آمید و یا پلی استر ، باعث می شود تا به راحتی خرابی ایجاد نشود و با بافت محکمی که دارد، مشکلی پیش نخواهد آمد و می توانید کودک دلبندتان را با خیال راحت روی زمین بگذارید تا بازی کند.

  • تمیز شدن سریع

الیافی که در این موکت ضد حساسیت استفاده شده اند، به راحتی تمیز می شوند و دیگر لازم نیست برای اینکه فرش کثیف نشود، از رنگ های تیره استفاده کنید. به راحتی بعد از هر بار کثیف شدن می توانید با یک ماده ی شوینده ، فرش را در سریع ترین زمان ممکن تمیز کنید.

  • مقاومت بالا در برابر ساییده شدن

از آنجایی که اتاق کودک یک محل پر رفت و آمد است و کودکان نیز ممکن است بازیگوشی های خاص خود را داشته باشند، بسیار مهم است که موکت یا کف پوشی تهیه کنید که مقاومت بالایی در برابر سایش داشته باشد تا در طولانی مدت ، ظاهر اولیه خود را از دست ندهد و بتوانید به راحتی و با خیال راحت از آن استفاده کنید. ویژگی موکت ضد حساسیت این است که مقاومت خوبی در برابر رفت و آمد از خود نشان می دهد.

مطلب مرتبط  موکت مولتی لول چیست و چگونه تولید می شود؟

راهنمای خرید موکت ضد حساسیت

پیش از خرید این نوع موکت باید با ویژگی های آن و خواسته خود کاملاً آشنا شوید. همان طور که پیش تر نیز گفته شد، به دلیل وجود الیاف درجه یک و منحصر به فرد ، این موکت بسیار نرم و مقاوم است و پرز بسیار کمی هم تولید می کند. تمام این ویژگی ها زمانی صدق می کنند که اجناس درجه یک و اصل را خریداری نمایید. هنگام خرید موکت ضد حساسیت باید حواستان را جمع کنید تا اجناس باکیفیت و مد روز را خریداری کنید.

راهنمای خرید موکت ضد حساسیت | موکت زت

موکت ضد حساسیت از کجا بخریم؟

همان طور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد، موکت ضد حساسیت یک محصول خاص و امروزی است که بسیاری از دغدغه ها را نسبت به امنیت کودکان هنگام بازی و نمای ظاهری اتاق خواب آن ها ، برطرف کرده است.

این موکت ها می توانند به راحتی تا چندین سال دوام داشته باشند و به خاطر اینکه کثیفی را نشان نمی دهند و به راحتی تمیز می شوند، برای اتاق بچه مناسب به نظر می رسند. برای خرید موکت ضد حساسیت با بهترین قیمت و کیفیت می توانید به فروشگاه موکت زت مراجعه کنید.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1