بهترین مرکز فروش موکت هتلی آنلاین در ایران

بهترین مرکز فروش موکت هتلی آنلاین در ایران

فروشگاه اینترنتی زت کارپت، یکی از بهترین و با تجربه ترین مراکز فروش موکت هتلی به صورت آنلاین است. زت موکت با ارائه موکت های هتلی درجه یک با طرح ها و مدل های مختلف، به شما در زمینه انتخاب مناسب ترین موکت های هتلی کمک می کند. موکت های هتلی با توجه به داشتن ویژگی های خاص، یکی از شیک ترین و متداول ترین انواع کفپوش برای هتل ها هستند. برای خرید یک کفپوش عالی و خاص از یک فروشگاه معتبر، تا انتهای این مطلب از زت موکت همراه ما باشید.

موکت هتلی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

موکت هتلی برای ارائه یک تجربه اقامتی بی‌نظیر و راحتی برای مهمانان، باید به ویژگی‌های خاصی توجه کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  1. مقاومت: موکت هتلی باید مقاومت مناسبی داشته باشد تا در برابر فشار و استفاده‌های متعدد مانند رفت و آمد مهمانان و شست‌وشوهای مکرر ایستادگی کند.
  2. نرمی: همچنین، موکت باید نرم و لطیف باشد تا به مهمانان احساس راحتی و آسایش دهد و برای راحتی در استراحت و خواب کمک کند.
  3. آسایش صوتی: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم موکت هتلی، آسایش صوتی است. موکت با بافتی مناسب می‌تواند به جذب صداها کمک کند و از انتقال صداهای ناخواسته در اتاق‌های مجاور جلوگیری کند.
  4. ظاهر زیبا: موکت هتلی باید ظاهری زیبا و متناسب با استایل و دکوراسیون هتل داشته باشد تا به ارتقای زیبایی و شکوه محیط کمک کند.
  5. آسانی در نگهداری و تمیزی: موکت باید از جنسیت و جرم‌گیری آسان برخوردار باشد تا تمیزی و نگهداری آن برای مدت زمان طولانی بدون مشکل ممکن باشد.
  6. مقاومت در برابر لغزش: ویژگی دیگری که موکت هتلی باید داشته باشد، مقاومت در برابر لغزش است تا از حوادث احتمالی جلوگیری کند و ایمنی مهمانان را حفظ کند.

مزیت های خرید موکت هتلی از فروشگاه زت موکت

یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید انواع موکت از جمله موکت های هتلی، خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه است.زت موکت با فروش موکت های هتلی از بهترین و معتبرترین برندهای خارجی و ایرانی، ارائه دهنده انواع شیک ترین موکت های هتلی است. موکت های هتلی این فروشگاه، طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها را دارند. به این ترتیب شما می توانید در تمام بخش های هتل از آنها استفاد کنید. در ادامه به سایر مزیت های خرید از این فروشگاه اشاره می کنیم.

فروش موکت هتلی

  • کیفیت بالای محصولات زت موکت، یکی از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه آنلاین است. در حقیقت این فروشگاه با فروش موکت های هتلی با کیفیت و درجه یک، رضایت همه مشتریان را به خود جلب می کند.
  • از دیگر ویژگی هایی که یک مرکز فروش موکت هتلی باید داشته باشد، تنوع بالای محصولات از نظر طرح و نقش و همچنین رنج قیمتی است. زت موکت با فروش انواع موکت هتلی این امکان را به مشتریان می دهد، تا به راحتی کفپوش مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • فروش بدون واسطه انواع موکت با قیمتی مناسب و همچنین فروش موکت هتلی درجه یک از بهترین برندهای دنیا، مزیت خرید از زت موکت است.

معرفی موکت تایل هتلی و ویژگی های آن

عوامل موثر در قیمت فروش موکت هتلی

همان طور که اشاره شد، موکت های هتلی در طرح ها و بافت های مختلفی طراحی و با قیمت های مختلف روانه بازار می شوند. عوامل مهمی در قیمت فروش موکت هتلی تاثیر گذارند که یکی از مهم ترین آنها برند تولید کننده موکت است. قیمت برندهای معتبر و شناخته شده موکت های هتلی به خاطر ارائه موکت های عالی و همچنین سابقه درخشان، گران تر از برندهای ناشناخته است. سایر فاکتورهایی که در قیمت موکت هتلی موثرند، شامل موارد زیر می شوند.

  • با توجه به رفت و آمد بالا در فضای هتل، موکتی که برای هتل انتخاب می شود باید ضخامت و دوام کافی داشته باشد. ضخامت و نازکی موکت، یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت فروش موکت هتلی است. در حقیقت موکت های هتلی با ضخامت و تراکم بیشتر از گران ترین و در عین حال با دوام ترین موکت های هتلی هستند.
  • یکی از مهم ترین ویژگی هایی که موکت های هتلی باید داشته باشند، خاصیت ضد لک بودن آنها است. این موکت ها بیشتر از سایر موکت های اداری در معرض کثیف شدن و لک شدن هستند و به همین دلیل باید از نوع ضد لک انتخاب شوند. شستشوی راحت و ضد لک بودن از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت فروش موکت هتلی است.

فروش موکت هتلی

موکت تایل برای هتل

موکت تایل برای هتل‌ها یک گزینه بسیار مناسب است زیرا ارائه انعطاف پذیری بالا در طراحی داخلی اتاق‌ها و فضاهای مختلف هتل می‌دهد. این نوع موکت با ماژول‌های مجزا که به سادگی می‌توانند جدا شده و بازگردانده شوند، امکان ایجاد طرح‌ها و الگوهای متنوع را فراهم می‌کند که به اتاق‌ها و فضاهای هتل زیبایی و تنوع بخشی می‌دهد. این انعطاف پذیری در طراحی به هتل‌ها امکان می‌دهد تا ظاهری منحصر به فرد و شخصیت خود را ایجاد کنند که باعث ارائه یک تجربه بی‌نظیر برای مهمانان می‌شود.

علاوه بر این، موکت تایل برای هتل‌ها باید ویژگی‌هایی نظیر مقاومت در برابر فشار، نرمی، آسایش صوتی، و ظاهر زیبا را داشته باشد. این ویژگی‌ها به موکت این امکان را می‌دهند که در برابر استفاده‌های متعدد مانند رفت و آمد مهمانان و شست‌وشوهای مکرر ایستادگی کند، همچنین احساس راحتی و آسایش برای مهمانان را فراهم کند. به علاوه، بافتی که موکت تایل ارائه می‌دهد می‌تواند به جذب صداها کمک کرده و از انتقال صداهای ناخواسته در اتاق‌های مجاور جلوگیری کند.

اهمیت استفاده از موکت با کیفیت در هتل ها

جمع بندی

با توجه به اهمیت دکوراسیون داخلی هتل ها، انتخاب یک کفپوش مناسب یکی از مهم ترین فاکتورها برای داشتن دکوراسیونی بدون نقص است. هتل ها از مکان های پر رفت و آمد هستند و به این ترتیب در زمان انتخاب موکت هتلی، باید با کیفیت ترین مدل را انتخاب کرد. با توجه به تنوع بالا در کیفیت و همچنین قیمت موکت های هتلی، کیفیت را در اولویت قرار دهید.

برای اطلاع از قیمت فروش موکت های هتلی و انتخاب موکت مناسب، با کارشناسان با تجربه ما در زت موکت تماس بگیرید.

موکت هتلی

زت کارپت، ارائه دهنده بهترین موکت های هتل با کیفیتی استثنائی

تلفن مشاوره و خرید: ۱۴ ۶۰ ۶۳ ۲۲ ۰۲۱

شروع قیمت از متری ۴۲۰ هزار تومان

شاید این مطالب را دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته‌ها

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره خرید موکت کافیست فرم زیر را پر کنید؛ ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کاتالوگ موکت هتلی Quickweave

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی quickweave، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی quickwave

کاتالوگ موکت هتلی nature

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی nature، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت هتلی expressive

برای دریافت کاتالوگ موکت هتلی expressive، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت هتلی nature

کاتالوگ موکت اداری Medess

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری medess، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری medess

کاتالوگ موکت اداری 1

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 1، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 2، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 2

کاتالوگ موکت اداری 3

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 3، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 3

کاتالوگ موکت اداری 4

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 4، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 4

کاتالوگ موکت اداری 5

برای دریافت کاتالوگ موکت اداری 5، از طریق فرم زیر ایمیل خود را وارد کنید؛ در کوتاه ترین زمان کاتالوگ مورد نظر برایتان ایمیل میگردد.

کاتالوگ موکت اداری 1